Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0532
Obowiązki:
• zakładanie, aktualizacja i udostępnianie baz danych obejmujących ewidencję gruntów i budynków oraz rejestr cen nieruchomości;
• udostępnianie materiałów PZGiK, w tym: prowadzenie rejestru wniosków, określenie wysokości opłaty i generowanie licencji;
• prowadzenie dziennika zgłoszeń zmian danych objętych rejestrem ewidencji gruntów
i budynków;
• prowadzenie postępowań o ustalanie opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału;
• przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
• prowadzenie rejestru wpływów i wydatków wydziału;
• prowadzenie korespondencji wydziału;
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- [Praca na czas określony] : 3 miesiące[Godzina zakończenia pracy] : 16:001.Wymagania niezbędne :obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,wykształcenie wyższe o kierunku administracja,bardzo dobra znajomość: Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; Rozporządzenia z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jedn. - Dz. U. z 2024 r. poz. 219 - t.j.); Rozporządzenia z dnia 2 kwietnia 2021 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2021 r. poz. 820) i Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;minimum 5 lat stażu pracy,niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,nieposzlakowana opinia, bardzo dobra obsługa komputera,umiejętność pracy w zespole, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność, sumienność, pracowitość, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,umiejętność opracowywania programów funkcjonalno-użytkowych, specyfikacji istotnych warunków zamówień publicznych,wykazanie doświadczenia zawodowego w opracowywaniu dokumentów planistycznych określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym poprzez wykaz wykonywanych zakresów prac i czynności,2. Wymagania pożądane: doświadczenie w pracy w jednostkach związanych z administracją rządową lub samorządową.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Miejsce pracy: praca w budynku i poza budynkiem Urzędu. Bezpieczne warunki pracy. W pomieszczeniu pracy wąskie przejścia i dojścia uniemożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim.Stanowisko pracy:stanowisko pracy związane z obsługą komputera, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynków, wyjściami w teren i rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.Zgodnie z art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6 %. Informacje dodatkowe:dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną,osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani indywidualnie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Skierniewice i Tablicy Ogłoszeń przez okres co najmniej 3 miesięcy.Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty ( decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) kompletu dokumentów ( w zaklejonej kopercie ) w terminie do dnia 9 grudnia 2025 roku na adres: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICEul. Rynek 196-100 Skierniewicez dopiskiem na kopercie dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i KatastruInformacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.um.skierniewice.pl ) oraz w siedzibie Urzędu Miasta, ul. Rynek 1.
Miejsce pracy: Rynek 1, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,list motywacyjny,życiorys (CV),kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku kontynuacji zatrudnienia,kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z K.R.K.Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/12/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja