#

INSPEKTOR W SEKCJI FINANSOWO ADMINISTRACYJNEJ I KADR

STRAŻ MIEJSKA w Kielcach

Kielce, świętokrzyskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1652


Obowiązki:

Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie świadectw pracy, wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: administracja, ekonomia, prawo, finanse. Umiejętności: prowadzanie dokumentacji pracowników, rozliczenie czasu pracy pracowników, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i innych nieobecności. Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata z wykształceniem wyższym lub 5 lat ze średnim na stanowisku związanym z obsługa kadrową i organizacją pracy.


Miejsce pracy: Ogrodowa 3/B, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi