Numer oferty: StPr/25/0712
1. Podejmowanie czynności związanych z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, a w szczególności:
- sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- proponowanie trybu udzielania zamówień w zgodzie z obowiązującymi przepisami,
- zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach,
- udzielanie wyjaśnień dotyczących SIWZ,
- prowadzenie korespondencji z uczestnikami postepowań.
- dokumentowanie czynności związanych z prowadzeniem postepowań o udzielenie zamówień publicznych,
- przygotowanie umów w sprawach zamówień publicznych,
2. Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości.
3. obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Aleksandra Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,2. list motywacyjny, dokumenty poświadczające wykształcenie,3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych6. klauzula informacyjna załącznik nr 1 do ogłoszenia, 7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych -pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Aleksandra Świętochowskiego 14 z dopiskiem: Dotyczy: " Inspektor w Referacie Inwestycji" w terminie do dnia 8 grudnia 2025 r. do godz. 15.00. Istnieje możliwość aby osoby niepełnosprawne przesyłały dokumenty aplikacyjne w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP - /2809011/skrytkaDodatkowe informacje można uzyskać pod 897******. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Aleksandra Świętochowskiego 14.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.