Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/7000


Obowiązki:

Zajmowanie się administrowaniem oraz zapewnieniem właściwego stanu technicznego oraz estetyki użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów w tym zakresie. Prowadzenie spraw związanych z terminowym dokonywaniem ewidencji, rejestracji oraz przeglądów technicznych pojazdów, przyczep, sprzętu silnikowego itp., opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną i wyposażenia osobistego. Uzgodnienie z właściwymi pod względem merytorycznym komórkami organizacyjnymi komendy, przygotowywać treści umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy oraz prowadzić nadzór nad terminami ich obowiązywania. Dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, paliwa, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych. Opisywanie faktur pod względem celowości i zgodności z trybem zamówienia. Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurową i socjalną strażaków, pracowników cywilnych, emerytów komendy powiatowej. Wykonywanie zadań komisji przetargowej związanej z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Odpowiedzialność za zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie powiatu, w przypadku nieobecności kierownika sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych będzie wykonywać zadania w ramach jego zastępstwa. Praca w systemie codziennym w godzinach 7:30-15:30.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie branżowe

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie średnie lub średnie branżowe, doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok praca administracyjno - biurowa, posiadanie prawa jazdy kat. B, znajomość ustaw o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, Prawo zamówień publicznych, umiejętność biegłej obsługi komputera i pakietu Office, umiejętność redagowania pism urzędowych, nieposzlakowana opinia, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazane prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Miejsce pracy: Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Aplikacja musi zawierać:CV i list motywacyjny. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy. Kopia dokumentu posiadanego prawa jazdy kat. B lub stosowne oświadczenie. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty dodatkowe:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.Aplikowanie do 22 września 2025 r. W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 155934" na adres: Komenda PowiatowaPaństwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz GdańskiWięcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/kppsp-pruszcz-gdanskiDecyduje data: wpływu oferty do urzędu.Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi