#

INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Chełm, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0743


Obowiązki:

inspektor Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia:
- Prowadzi ewidencję finansowo-materiałową środków trwałych, pozostałych środków trwałych, materiałów i żywności w zakresie gospodarki mundurowej i żywnościowej.
- Sporządza dowody księgowe (przychodowe i rozchodowe) w zakresie gospodarki mundurowej i żywnościowej.
- Prowadzi karty wyposażenia osobistego pracowników NOSG.
- Sporządza dokumentację sprawozdawczą w zakresie gospodarki mundurowej i żywnościowej dot. mienia posiadanego w magazynie i przez użytkownika.
- Prowadzi metryki sprzętu (urządzeń, maszyn) podlegającego okresowym przeglądom.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG z dnia 31.10.2014 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie SG (Dz. Urz. KGSG z 03.11.2014 r., poz. 120 z późn. zm.) przepisy Działu I oraz Działu XV
  • dokładność i systematyczność
  • znajomość Ustawy z dnia 12.10.1990 r. o Straży Granicznej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1080 z późn. zm.) przepisy Rozdziału 1 i 2
  • znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy Office)
  • znajomość Ustawy o rachunkowości
  • samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie branżowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/59830,OFERTA-PRACY-inspektor-Sekcji-Gospodarki-Mundurowej-i-Zywnosciowej-Wydzialu-Tech.html . Ogłoszenie o naborze nr 135995 z dnia 5 kwietnia 2024 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:inspektor Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia.Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Chełm. Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. ZAKRES ZADAŃ:- Prowadzi ewidencję finansowo-materiałową środków trwałych, pozostałych środków trwałych, materiałów i żywności w zakresie gospodarki mundurowej i żywnościowej.- Sporządza dowody księgowe (przychodowe i rozchodowe) w zakresie gospodarki mundurowej i żywnościowej.- Prowadzi karty wyposażenia osobistego pracowników NOSG.- Sporządza dokumentację sprawozdawczą w zakresie gospodarki mundurowej i żywnościowej dot. mienia posiadanego w magazynie i przez użytkownika.- Prowadzi metryki sprzętu (urządzeń, maszyn) podlegającego okresowym przeglądom. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnie ekonomiczne- doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku pracy w administracji- znajomość nw. aktów prawnych:- ustawa z dnia 12.10.1990 r. o Straży Granicznej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1080 z późn. zm.) przepisy Rozdziału 1 i 2,- zarządzenie nr 95 Komendanta Głównego SG z dnia 31.10.2014 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie SG (Dz. Urz. KGSG z 03.11.2014 r., poz. 120 z późn. zm.) przepisy Działu I oraz Działu XV,- ustawa o rachunkowości,- znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy Office)- samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność- dokładność i systematyczność- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 z późn. zm.) nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.Osoba wybrana do zatrudnienia, będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.- posiadanie obywatelstwa polskiego- korzystanie z pełni praw publicznych- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - CV- list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990(nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. DOSTĘPNOŚĆ: - Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. WARUNKI PRACY. Praca samodzielna w zakresie prowadzonych spraw. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie sztuczne. Narzędzia pracy: telefon, komputer, drukarka. Pomieszczenia biurowe wydziału znajdują się na II piętrze, dostęp przez klatkę schodową oraz windą. Budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością. OFERUJEMY: - indywidualny rozkład czasu pracy- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy- dofinansowanie do wypoczynku pracowników- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy- miejsce do odświeżenia się- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu- miejsce parkingowe na terenie urzędu. DODATKOWE INFORMACJE: - Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych:nr telefonu /adres e-mail.- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru.- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty.- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej. Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy (fakultatywnie), rozmowa kwalifikacyjna. Planowana data zatrudnienia: 01.06.2024 r., pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 12 miesięcy.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4.731,- zł oraz dodatek stażowy w przypadku posiadania co najmniej 5-letniego udokumentowanego stażu pracy. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: - Dokumenty należy złożyć do: 15 kwietnia 2024 r.- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu - Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Kontakt: Wydział Kadr i Szkolenia, nr tel. (82) 568-50-91. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. 3. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.4. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.5. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.6. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.7. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.8. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.9. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.11. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.


Miejsce pracy: Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1, miesiące: 6

Wymagane dokumenty: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - CV- list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990(nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi