Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0768


Obowiązki:

1.Realizacja zadań związanych z refundacją kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w tym dla spółdzielni socjalnej lub przedsiębiorstw społecznych.
2.Realizacja zadań związanych z przyznaniem i rozliczaniem środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej, na założenie lub przystąpienie do spółdzielni socjalnej.
3.Realizowanie i finasowanie w ramach środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wsparcia dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4.Przygotowanie i wydawanie decyzji o odroczeniu terminu spłaty, rozłożeniu na raty lub umorzeniu części albo całości należności z tytułu zwrotu refundacji kosztów doposażenia i wyposażenia stanowisk pracy dla skierowanych bezrobotnych lub przyznanych jednorazowo środków osobom bezrobotnym na podjęcie własnej działalności gospodarczej.
5.Windykacja należności z udzielonych form pomocy.
6.Przeprowadzanie kontroli w zakresie prawidłowości realizacji zawartych umów.
7.Bieżący monitoring zaangażowania środków Funduszu Pracy i innych środków publicznych w ramach umów zawieranych przez PUP.
8.Współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Urzędu z zakresu wykonywanych zadań.


Informacje związane z procedurą naboru:
www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/012/006



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Specjalista administracji publicznej

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1)Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024r., poz. 1135).2)Wykształcenie wyższe.3)Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.4)Niekaralność osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5)Nieposzlakowana opinia.6)Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.Wymagania dodatkowe:1.Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w szczególności: ustawy z dnia 20 marca 2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2025r., poz. 620) oraz przepisów wykonawczych,ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024r., poz. 1135),ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2024r., poz. 572 z późn. zm.), ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2025r. poz. 277 z późn. zm.),ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2025r., poz. 468) oraz przepisów wykonawczych,ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024r., poz. 1530 z późn. zm.),ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2025r., poz. 913 z późn. zm.),ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1781),Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).2.Wykształcenie wyższe magisterskie.3.Doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego.4.Biegła znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu Microsoft Office.5.Znajomość obsługi systemu informatycznego SYRIUSZ STD.6.Umiejętność pracy pod presją czasu.7.Umiejętność analitycznego myślenia i przewidywania.8.Odporność na stres.9.Dobra organizacja czasu pracy.10.Wysoka kultura osobista.11.Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania kontaktów.


Miejsce pracy: Okrzei 49B, 28-300 Jędrzejów, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wykaz wymaganych dokumentów na stronie:www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/012/006a)list motywacyjny,b)życiorys curriculum vitae,c)kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy, a w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie potwierdzające stanowisko i okres zatrudnienia,d)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (udokumentowanie posiadanej wiedzy niezbędnej do wykonywania obowiązków, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe),e)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa,f)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,g)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,h)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,i)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych kontaktowych oraz miejsca zamieszkania (miejscowości) w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Dyrektora PUP w Jędrzejowie, przez okres trwania tego naboru. Mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie na przetwarzanie danych kontaktowych,j)oświadczenie o wyrażeniu zgody na umieszczenie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (miejscowości) w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego na liście kandydatów spełniających wymagania formalne, która zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu,k)oświadczenie o wyrażeniu zgody na komisyjne zniszczenie złożonej przeze mnie oferty (wraz z kserokopiami dokumentów) uznanej za niespełniającą wymagań formalnych lub złożoną po terminie, jak również złożonej w terminie i spełniającej wymagania formalne oferty nie odebranej przeze mnie w terminie 1 miesiąca od zakończenia procedury naboru,l)oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku,m)klauzula informacyjna,n)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi