Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/3941


Obowiązki:

prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prawa budowlanego, gromadzenie i analiza materiału dowodowego
prowadzenie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu prawa budowlanego (kontrola budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę, projektem budowanym, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa ludzi i mienia)
prowadzenie spraw związanych z dopuszczeniem do użytkowania obiektów budowlanych, udział w kontrolach obowiązkowych, weryfikacja zawiadomień o zakończeniu budowy oraz wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie
przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i innych pism należących do właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,
należyte i terminowe załatwianie skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielania im wyjaśnień,
prowadzenie rejestrów i przygotowywanie sprawozdań,
współpraca z organami administracji publicznej
wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA KONIECZNE: wykształcenie: średnie techniczne w zakresie budownictwa uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie doświadczenie: praca na budowie, przy sporządzaniu projektów lub praca w organach nadzoru budowlanego czy administracji architektoniczno-budowlanej 1 rok znajomość ustawy prawo budowlane, przepisów wykonawczych do w/w ustawy i dziedzin pokrewnych znajomość kodeksu postępowania administracyjnego znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym znajomość ustawy o służbie cywilnej znajomość funkcjonowania EZD RP stan zdrowia umożliwiający pracę na wysokości powyżej 3 m i w zmiennych warunkach atmosferycznychWYMAGANIA DODATKOWE: wykształcenie wyższe: budownictwo, architektura, pokrewne uprawnienia budowlane bez ograniczeń prawo jazdy kat B obsługa komputera umiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i bezprecedensowych doświadczenie zawodowe: prowadzenie postępowań administracyjnych, praca na stanowisku o podobnym zakresie zadańWARUNKI PRACY:Praca biurowa przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie, praca na wysokości powyżej 3 m oraz prowadzenie samochodu służbowego, obsługa petentów, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyMiejsce pracy: 1 piętro budynku, bariery architektoniczne: brak windy, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.Narzędzia pracy: komputer, samochód na wyposażeniu inspektoratu.


Miejsce pracy: Piotra Bardowskiego 2, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Strona www: https://pinbdlamrz.bip.gov.pl/Sposób aplikacji: bezpośrednio do pracodawcy zgodnie z ogłoszeniem nr 157017 opublikowanym na stronie https://nabory.kprm.gov.pl/Adres: ul. Bardowskiego 2, 35-005 RzeszówNumer telefonu: 177******Wymagane dokumenty: zgodnie z ogłoszeniem nr 157017 opublikowanym na stronie https://nabory.kprm.gov.pl/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca Praca na produkcji

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi