Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1527


Obowiązki:


a) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w jednostkach samorządu terytorialnego oraz ich jednostkach organizacyjnych (sporządzanie protokołu kontroli),
b) kontrola rachunkowości budżetowej oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań budżetowych i finansowych ze stanem faktycznym i ewidencją prowadzoną w kontrolowanej jednostce
c) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • PRAWO JAZDY B

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania konieczne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak wykluczenia, o którym mowa w art. 46 w związku z art. 3c ust. 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1917) (w przypadku osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, wykształcenie wyższe (licencjackie, magisterskie - preferowane kierunki ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub pokrewne), znajomość przepisów w zakresie finansów publicznych i zamówień publicznych, przepisów samorządowych, ordynacji podatkowej, rachunkowości, postępowania administracyjnego, praktyczna umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office (Word, Excel), posiadanie prawa jazdy kategorii B, Warunki dodatkowe: a) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem jednostek samorządu terytorialnego, doświadczenie w zarządzaniu w jednostkach sektora finansów publicznych, b) praktyka w zakresie samodzielnego analizowania zagadnień związanych z gospodarką finansową jednostek samorządu terytorialnego, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, umiejętność korzystania z przepisów prawa, preferowane dysponowanie samochodem osobowym.


Miejsce pracy: ŚWIATOWIDA 77, 70-727 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:a)CV ze szczegółowym przebiegiem pracy zawodowej,b)oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie,c)oświadczenie o braku wykluczenia, o którym mowa w art. 46 w związku z art. 3c ust. 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1917 ze zm.) - w przypadku osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.,d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z rekrutacją, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,e) kserokopie posiadanych świadectw pracy, dokumentów potwierdzających dodatkowe umiejętności i kwalifikacje oraz referencji i opinii.Dokumenty w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem, nazwiskiem oraz adresem zwrotnym kandydata i dopiskiem: Nabór na stanowisko inspektora kontroli w WKGF Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie, należy składać w siedzibie Izby lub przesłać listem poleconym na adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Szczecinie, 71-727 Szczecin, ul. Światowida 77. Dokumenty można również złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail: praca@szczecin.rio.gov.pl wpisując w temacie Nabór na stanowisko inspektora kontroli w WKGF Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie. Dokumenty należy złożyć do dnia 22.10.2025 r.; jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej Szczecinie. Dokumenty doręczone do Izby po upływie ww. terminu do składania dokumentów nie będą rozpatrywane. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Izbie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 1 miesiąca, począwszy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.Wybrani kandydaci spełniający warunki formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja dotycząca naboru.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi