#

INSPEKTOR KANCELARII OGÓLNEJ ZESPOŁU DS. OBSŁUGI PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W ŚWIECKU

NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ

Świecko, lubuskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0699


Obowiązki:

- prowadzenie obsługi kancelaryjno biurowej i korespondencji niejawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i informacji niejawnych. Ewidencjonowanie dokumentów niejawnych, wchodzących i wychodzących
w placówce w celu zapewnienia właściwego ich obiegu,
- prowadzenie bieżącej kontroli sposobu wytwarzania przez wykonawców merytorycznych i technicznych dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania, wytwarzania i obiegu dokumentów,
- realizowanie czynności związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem dokumentów przy zastosowaniu systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz systemu dziennikowego, w celu zapewnienia właściwego ich obiegu,
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów spraw elektronicznych do składu chronologicznego i przekazywanie ich do archiwum zakładowego,
- realizowanie czynności w zakresie obsługi i codziennego monitorowania elektronicznej skrzynki ( ESP) w ramach
elektronicznej platformy administracyjnej ( E.Puap), oraz faxy i przekazywanie ich do dekretacji,
- ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną niejawnych i jawnych elektronicznych nośników informacji w celu prawidłowego ich wykorzystania,
- systematyczne porządkowanie dokumentów znajdujących się w zasobach kancelarii,
- koordynowanie prawidłowego przygotowania materiałów archiwalnych oraz kompletowanie dokumentacji i przygotowanie
dokumentacji archiwalnej w celu przekazania jej do archiwum zakładowego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Obsługa komputera
  • Obsługa urządzeń biurowych

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania konieczne: - wykształcenie: średnie, - umiejętności: obsługa urządzeń biurowych, komputera. Wymagania pożądane:- przeszkolenie z zakresu obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej ,- umiejętność sprawnej organizacji pracy,- komunikatywność,- umiejętność pracy w zespole,- znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych.- 6 miesięcy pracy w administracji lub pracy biurowej.


Miejsce pracy: 69-100 Świecko, powiat: słubicki, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Oferta powinna zawierać : własnoręcznie opatrzone datą i podpisem kandydata: - list motywacyjny, życiorys (CV), - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - własnoręcznie podpisane oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku).- oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń zewnętrznych i wewnętrznych ( link) https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/s03/zgloszenie-naruszenia-prawa/22500,ZGLOSZENIA-ZEWNETRZNE-Informacja-dla-sygnalistow-zgodnie-z-art-48-ustawy-z-dnia-.html,, https://www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/download/7/303024/ProceduraZgloszenWewnetrznych.pdf oraz- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Informacja dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy w Nadodrzańskim Oddziale Straży Granicznej.Administratorem danych osobowych zbieranych w związku z niniejszą procedurą rekrutacyjną jest Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.Administrator zabezpiecza dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.Dane osobowe zbierane w związku z naborem do pracy w Straży Granicznej przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: w prawnie uzasadnionym celu oraz na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dane osobowe w postaci umożliwiającej identyfikację określonej osoby są przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania, tj. realizacji procesu naboru do pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne. Niewyrażenie zgody może uniemożliwić realizację procedury naboru do pracy. Wyrażona zgoda może zostać odwołana w każdym czasie. Każdej osobie przysługuje prawo żądania dostępu do podanych przez siebie informacji stanowiących dane osobowe, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto każda osoba w dowolnym momencie ma również prawo do cofnięcia wyrażonej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można kontaktować się z inspektorem ochrony danych, który czuwa nad bezpieczeństwem danych osobowych przetwarzanych w Nadodrzańskim Oddziale Straży Granicznej e- mailiod.woi.noosg@strazgraniczna.pl Dane osobowe gromadzone w związku z niniejszą rekrutacją nie są przetwarzane w sposób automatyczny i nie są przekazywane innym podmiotom, jak również do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.Dokumenty należy przesłać w terminie od 03.11.2025 r. do 23.11.2025 r. pod adres:Nadodrzański Oddział Straży GranicznejKancelaria Jawnaul. Poprzeczna 166-600 Krosno Odrzańskielub złożyć osobiście we wskazanym terminie w kancelarii Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem Oferta pracyDodatkowe informacje:1.wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi brutto 4 967.95 zł; (netto ok. 3 720 zł) dodatek za wysługę lat liczony od podstawy w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok, aż do osiągnięcia 20 % miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. 2.praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30;3.budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych;4.w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6 %;5.oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego,6.rozpatrzeniu nie będą podlegać ofert niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,7.Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego,8.przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,9.oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi