#

INSPEKTOR/INSPEKTORKA DS. BUDŻETU I ANALIZ ORAZ GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI TRWAŁYMI

Urząd Miasta Olsztyna

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1250


Obowiązki:

1.Monitorowanie oraz prowadzenie bieżących analiz wykorzystania środków finansowych w zakresie wydatków Wydziału AG i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, których środki są w dyspozycji Wydziału AG.
2.Przygotowywanie planu budżetu w zakresie wydatków osobowych, rzeczowych i inwestycyjnych.
3.Przygotowywanie analiz i rozliczeń finansowych w zakresie wydatków Wydziału.
4.Przygotowywanie miesięcznych informacji o wysokości zaangażowanych wydatków budżetowych w zakresie wydatków bieżących i majątkowych w ramach planu finansowego Wydziału.
5.Opracowywanie wniosków o dokonanie zmian w budżecie Wydziału oraz aktualizacji planu i wykonania wydatków budżetowych.
6.Przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej oraz w sprawie tworzenia nowych zadań finansowych
w ramach budżetu Wydziału,
7.Prowadzenie rozliczeń finansowych umów /zleceń, zamówień/.
8.Sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu.
9.Prowadzenie rozliczeń i wystawianie faktur obciążeniowych dla klientów zewnętrznych w zakresie zadań realizowanych przez Wydział.
10.Prowadzenie rozliczeń dotyczących opłat radiowych i telewizyjnych.
11.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z najmem powierzchni
w administrowanych obiektach.
12.Zapewnienie dostaw mediów oraz odbiór nieczystości stałych
i płynnych przez podmioty zewnętrzne oraz prowadzenie dokumentacji umów/zleceń w tym zakresie.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie.2. Wykształcenie wyższe.3. Co najmniej 3 letni staż pracy.4. Znajomość ustaw: - o rachunkowości, - o finansach publicznych, - o samorządzie gminnym.5. Znajomość pakietu MS Office.6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe: 1. Co najmniej 1 rok pracy na stanowisku ds. budżetu i analiz oraz gospodarowania środkami trwałymi.Umiejętności: - Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac.- Organizacja pracy własnej.- Aktualność i kompleksowość wiedzy.- Komunikacja ze współpracownikami i interesantami.- Kultura osobista.- Samodzielność.


Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV.List motywacyjny.Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi