Numer oferty: StPr/25/1458
Prowadzenie ewidencji kosztów inwestycji, remontów, modernizacji i współpraca w tym zakresie z działem finansowo-księgowym.
Wykonywanie analizy kosztów realizacji inwestycji.
Rozliczanie wstępne i końcowe wykonywanych robót inwestycyjnych.
Naliczanie kosztów związanych z obsługą inwestycyjną.
Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji planów remontowych i inwestycyjnych
w zakresie działalności działu techniczno-inwestycyjnego.
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniem inwestycji w stosunku do wykonawców, banków kredytujących członków-nabywców mieszkań i lokali.
Rozliczenie wstępne i końcowe wykonanych robót.
Udział przy opracowywaniu rocznych planów remontów dla poszczególnych nieruchomości będących
w zasobach Spółdzielni oraz wspólnot zarządzanych i administrowanych przez Spółdzielnię.
Przejęcie dokumentacji powykonawczej od wykonawcy po dokonaniu odbioru końcowego.
Prowadzenie ewidencji zawieranych umów na roboty remontowe i inwestycyjne.
Prowadzenie ewidencji posiadanych i użytkowanych nieruchomości gruntowych.
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw terenowo prawnych.
Prowadzenie archiwum z dokumentacją techniczną.
Organizacja i nadzór nad opracowaniem dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o odrębnej własności lokali.
Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami Spółdzielni, wykonawcami robót oraz innymi osobami i instytucjami.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Matejki 94/96, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na adres: rekrutacja@smkopernik.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.