Numer oferty: StPr/23/0379
Prowadzenie dokumentacji płacowej w systemie elektronicznym PŁACE VULCAN, naliczanie dla pracowników jednostek obsługiwanych wynagrodzeń i innych należności pracowniczych wynikających z umowy o pracę; wynagrodzeń z tytułu zawartych umów-zleceń i umów o dzieło. Terminowe wykonywanie czynności związanych z obsługą ubezpieczeń społecznych, podatków dochodowych od osób fizycznych, sprawozdań statystycznych. Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa w zakresie powierzonych do realizacji zadań. Opracowywanie projektu planu budżetu dot. wynagrodzeń i odpisu na ZFŚS. Sporządzanie deklaracji PFRON, przelewów z list wynagrodzeń, ZUS, podatek, PFRON, deklaracji PPK, sprawozdań GUS. Sporządzanie list wypłat świadczeń dla emerytów i rencistów podległych jednostek.
Ogólny zakres obowiązków na stanowisku : Inspektor ds. płac / strona BIP UM Świnoujście.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: .
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.