Numer oferty: StPr/25/0543
1) Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z klientami Banku z uwzględnieniem obsługi dyspozycji gotówkowych klientów Banku;
2) Umiejętny dobór oferty produktowej Banku do potrzeb Klienta;
3) Kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości mobilnej;
4) Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
5) Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
6) Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy SGB.
PRACODAWCA OFERUJE:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
System szkoleń.
Dofinansowanie do wakacji.
PPK.
Kompleksowe wdrożenie do pracy.
Wsparcie i wiedzę przełożonego.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Lipowa 8, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Aplikacje (CV, list motywacyjny) należy przesłać na adres: sekretariat@bsstegna.pl z uwzględnieniem zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej i przyszłych. Administratorem Państwa danych na potrzeby realizacji rekrutacji jest Bank Spółdzielczy w Stegnie z siedzibą w Stegnie, ul. Lipowa 8, 82-103 Stegna.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.