#

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Urząd Miejski w Mielnie

Mielno, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1107


Obowiązki:

1) rejestrowanie dokumentów księgowych;
2) księgowanie zaangażowania wydatków;
3)dekretowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo księgowego;
4) współpraca z referatami urzędu oraz podległymi jednostkami w zakresie dowodów księgowych, (faktur i innych dokumentów księgowych);
5) weryfikacja danych zawartych w księgach rachunkowych cząstkowych, uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych oraz ich inwentaryzacja;
6) przeksięgowania roczne, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych (bilansu); 7) przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z operacji finansowych - miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych dla jednostki.
8) uzgadnianie wyciągów bankowych
9) rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych;
10) archiwizacja dokumentów księgowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelska polskiego2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym4) niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe5) nieposzlakowana opinia6) wykształcenie wyższe i min. 3 lata pracy7) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku ( księgowość budżetowa w jednostce samorządowej )Wymagania dodatkowe:1) Znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności: ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02.03.2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29.01.2025 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04.03.2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym2) znajomość klasyfikacji budżetowej i umiejętność jej wykorzystania w praktyce3) wykształcenie o kierunku lub specjalności: ekonomia, finanse, rachunkowość4) biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych 5) znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym arkusz kalkulacyjny Excel6) wysoko poziom komunikacji werbalnej, umiejętność negocjacji, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole


Miejsce pracy: Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. pn., wt. śr. 7:15 - 15:15, czw. 7:15 - 16:15, pt. 7:15 - 14:15, praca w równoważnym systemie czasu pracy od pn do pt ( przeciętnie 40 godzin w tygodniu ), umowa na czas określony 6 miesięcy zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z możliwością przedłużenia, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi