Opis stanowiska pracy
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa ul. Giełdowa 7/9
Ogłoszenie nr 90482 / 06.01.2022
Inspektor do spraw: kontroli radiowej i zwalczania zakłóceń oraz kontroli telekomunikacyjnej i pocztowej w Wydziale Kontroli, Delegatura w Gdyni
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Bierze udział w prowadzeniu kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji
- Bierze udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych z zakresu telekomunikacji i poczty
- Bierze udział w wykrywaniu przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych pozwoleń radiowych i uprawnień
- Bierze udział w prowadzeniu kontroli radiokomunikacyjnych bezpośrednich
- Bierze udział w prowadzeniu zdalnej kontroli widma częstotliwości
- Bierze udział w prowadzeniu postępowań dotyczących nakładania kar pieniężnych w związku z wykorzystywaniem częstotliwości bez wymaganego pozwolenia radiowego, zwalczania zakłóceń radioelektrycznych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie techniczne
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, Prawo pocztowe wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego, o kompatybilności elektromagnetycznej, Prawo przedsiębiorców
- Znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
- Posiadanie kompetencji wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: średnie z zakresu telekomunikacji, elektroniki lub informatyki
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
- Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
- Spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo-Sportowy, impreza mikołajkowa itp.)
- Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
- Możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie
Wymagania
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Wysiłek fizyczny
- Praca w terenie
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- Zagrożenie korupcją
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- Praca na wysokości do 3 m
Dodatkowe informacje
Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów.
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov. pl/rekrutacja/.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
- Test wiedzy
- Zadanie praktyczne
- Test kompetencyjny
- Rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Aplikuj do: 27 stycznia 2022
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@ uke.gov. pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 90482/06.01.2022.
Lub w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 90482" na adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
z dopiskiem „inspektor_OGD /WK /3_ogłoszenie nr 90482”
Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
(adres: https:// pue.uke.gov. pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (22) 53 49 227
lub mailowego na adres: rekrutacja@ uke.gov. pl
Dokumenty należy złożyć do: 27.01.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji
Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania
danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.
Prezentacja firmy
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej jest organem regulacyjnym w zak...
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej jest organem regulacyjnym w zakresie działalności telekomunikacyjnej, pocztowej, oraz gospodarki zasobami częstotliwości oraz organem nadzoru rynku w zakresie kontroli wyrobów emitujących lub podatnych na emisję pola elektromagnetycznego, w tym urządzeń radiowych.
Główne zadania:
regulacja, kontrola i analiza rynku telekomunikacyjnego i pocztowego,
gospodarka zasobami częstotliwości,
gospodarka zasobami numeracji telefonicznej,
kontrola spełniania wymagań z zakresu kompatybilności elektromagnetycznej,
wspieranie użytkowników usług cyfrowych, polubowne rozwiązywanie sporów z dostawcami usług, działalność edukacyjna oraz prowadzenie kampanii społecznych.
Pracownicy UKE mają realny wpływ na funkcjonowanie Państwa w obszarze rynku telekomunikacyjnego i pocztowego. Uczestniczą w projektowaniu i tworzeniu cyfrowej rzeczywistości Polaków.
Praca w UKE to realizacja zadań w oparciu o pracę projektową, w środowisku krajowym i międzynarodowym oraz we współpracy z sektorem przedsiębiorstw i nauki. To elastyczny system godzin pracy, premiowanie konkretnych efektów pracy oraz możliwość udziału w podnoszących kwalifikacje kursach i szkoleniach.
Centrala Urzędu mieści się w Warszawie, ale zadania realizuje w całym kraju poprzez swoje Delegatury.
Wszystkie informacje na temat Urzędu są dostępne na stronie https://uke.gov. pl/
Watro dołączyć do naszego zespołu!
Rozwiń