Numer oferty: StPr/25/0686
1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, prac społecznie użytecznych, prac nieodpłatnych - dozorowanych.
2. Przygotowanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów.
3. Kierowanie na wstępne badania lekarskie osób podejmujących pracę.
4. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia środków ochrony osobistej.
5. Ewidencja czasu pracy pracowników.
6. Prowadzenie sprawozdań statystycznych dotyczących zadań wykonywanych na stanowisku pracy.
7. Współpraca z powiatowym urzędem pracy, sporządzanie wniosków o prace interwencyjne, roboty publiczne i staże.
8. Prowadzenie spraw dotyczących urlopów pracowników.
9. Przygotowywanie zaświadczeń w sprawach pracowniczych.
10. Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
11.Sporządzanie umów zleceń dla pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych.
12. Ustalanie wysokości składki wypadkowej.
13. Prowadzenie dokumentacji związanej z przestrzeganiem dyscypliny pracy.
14. Ewidencjonowanie dokumentacji okresowych ocen pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
15. Zgłaszanie korekty okresów podlegających ubezpieczeniu społecznemu lub zdrowotnemu(druk ZUS KOA).
16. Prowadzenie spraw dotyczących praktyk uczniów i studentów.
17. Przygotowywanie i przechowywanie dokumentów dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze a także, przygotowywanie i przechowywanie dokumentów dotyczących służby przygotowawczej pracowników Urzędu na stanowiskach urzędniczych.
18. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Ignacego Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: 6. Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny; 2) CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, wg załączonego wzoru;3) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;4) kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy;5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;6) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe;7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, wg załączonego wzoru;8) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, wg załączonego wzoru;9) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wg załączonego wzoru;10) w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust.2 - dokumenty określone w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych (jeśli takie posiada) - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pokoju Nr 30 (sekretariat Urz.Gm.) lub przesłać w terminie do dnia 12 listopada 2025 r. (środa) do godz. 1500 na adres: URZĄD GMINY Lidzbark Warmiński ul. Krasickiego 1 11-100 Lidzbark Warmińskiw zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor ds. kadrowych w Referacie Organizacyjnym.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.