Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0574


Obowiązki:

a) Zadania wykonywane:
- prowadzenie akt osobowych pracowników Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami
w tym zakresie,
- prowadzenie list obecności pracowników oraz kontroli zwolnień pracowników,
- prowadzenie ewidencji godzin nadpracowanych i do odpracowania,
- prowadzenie ewidencji wyjść w sprawach służbowych i prywatnych,
- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych,
- opracowywanie planu urlopów wypoczynkowych, uzgodnione zastępstwa i przestrzeganie
ich wykorzystywania na bieżąco,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników (karta czasu pracy),
- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich oraz kontrola prawidłowości ich
wykorzystywania,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych pracowników w zakresie przyjęć,
zwolnień, szkoleń pracowników oraz zmian wynagrodzeń w uzgodnieniu z Dyrektorem w
oparciu o obowiązujące przepisy,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie badań profilaktycznych pracowników Ośrodka,
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
- sporządzanie sprawozdawczości z zakresu zatrudnienia,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w załatwianiu spraw związanych z organizowaniem stażu dla bezrobotnych absolwentów,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk,
- prowadzenie teczek zgodnych z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
- prowadzenie spraw z zakresu działalności socjalnej w oparciu o ZFŚS,
- sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie spraw personalnych.
b) Zadania pomocnicze:
- wg potrzeb w zakresie zgodnym z wiedzą i umiejętnościami pracownika.
c) Zadania okresowe:
- sporządzanie sprawozdań dotyczących zagadnień objętych zakresem czynności.
d) Zakres ogólnych obowiązków:
- zgodny z propozycją zakresu czynności
e) Zakres i stopień samodzielności stanowiska:
- wykonywanie samodzielnie czynności w ramach zakresu czynności.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Obsługa komputera
  • Komunikatywność, otwartość
  • umiejętność pracy w zespole

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne dla kandydata:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opiniae) wykształcenie wyższe,f) doświadczenie zawodowe (co najmniej 3 letni staż na stanowisku kadrowym, płacowym lub podobnym),g) zdolność do analitycznego myślenia, kreatywność, samodzielność, terminowość, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, odpornośćna stres, wysoka kultura osobista i umiejętność reprezentowania urzędu w kontaktach z interesantami oraz współpracownikami,h) praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, umiejętność prowadzenia dokumentacji pracowniczej, obsługa programu Płatnik, znajomość pakietu MS Officei) biegła umiejętność obsługi komputera.Szczegóły oferty: https://opsryki.naszbip.pl/praca/n,ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-4Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Rykach II piętro pokój Dyrektora (nr 2/1), w terminie do dnia 20 października 2025r. (poniedziałek) do godz. 14:00.


Miejsce pracy: Poniatowskiego 12, 08-500 Ryki, powiat: rycki, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny,b) życiorys- curriculum vitae,c) kwestionariusz osobowy,d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,e) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,f) kserokopie świadectw pracy oraz dyplomów potwierdzających posiadane przez kandydata wykształcenie.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/6709 z dnia 27 kwietnia 2016r oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/10/2025
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi