#

INSPEKTOR DS. INFRASTRUKTURY DROGOWEJ

Urząd Miejski w Mielnie

Mielno, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2052


Obowiązki:

1)utrzymanie, eksploatacja i zarządzanie obiektami oraz urządzeniami komunalnymi w zakresie dróg, ciągów pieszych, ciągów rowerowych oraz zejść na plażę;
2)inwestycje i remonty w zakresie dróg, ciągów pieszych, ciągów rowerowych, przystanków oraz zejść na plażę;
3)prowadzenie spraw w zakresie administrowania drogami gminnymi i nadzór nad wykorzystaniem dróg w zakresie: zezwoleń na korzystanie z dróg w sposób szczególny (w tym wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, lokalizowanie obiektów i reklam w pasie drogowym, imprez gminnych, powiatowych etc.), uzgadnianie dokumentacji projektowych, komunikacyjnych i transportowych wnioskodawców w pasie drogowym, udział w naradach koordynacyjnych na poziomie gminnym i powiatowym związanych
z wykorzystywaniem pasa drogowego, przeglądów okresowych dróg, ewidencji dróg gminnych, urządzania stref płatnego parkowania przeciwdziałanie niszczeniu dróg.
4)wykonywanie zadań należących do zarządcy drogi zgodnie z Ustawą o drogach publicznych;
5)współpraca z innymi referatami, sołtysami i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie swoich obowiązków.
6)współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie o których mowa w pkt. 1-3;
7)udzielanie wyjaśnień i opinii, opracowywanie projektów aktów prawnych oraz planowanie
i sprawozdawczość w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-3;
8)udzielanie wyjaśnień w zakresie skarg, wniosków, petycji, postulatów i inicjatyw społecznych w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-3;
9)opracowywanie projektów aktów prawnych, planowanie i sprawozdawczość w zakresie,
o którym mowa w pkt. 1-3;
10)przygotowywanie postępowań zamówień publicznych z regulacjami prawnymi zewnętrznymi
i wewnętrznymi;
11)przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp i ppoż., a także dochowanie tajemnicy ustawowo chronionej;
12)realizowanie zadań obronnych, ochrony ludności i obrony cywilnej z zakresu prowadzonych spraw oraz uczestniczenie w szkoleniach z w/w zakresu;
13)wykonywanie innych poleceń Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza Gminy
i bezpośredniego przełożonego Kierownika Referatu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne:1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia,6) wykształcenie: wyższe techniczne o profilu budowlanym lub średnie techniczne o profilu budowlanym;7) staż pracy: wykształcenie wyższe - min. 3 lata, wykształcenie średnie - min. 5 lat;8) prawo jazdy kat. B,9) obsługa komputera, oprogramowanie biurowe (Word, Excel lub równoważne).2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, a zwłaszcza: ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, , ustawy o samorządzie gminnym wraz z przepisami wykonawczymi;2) uprawnienia budowlane;3) doświadczenie zawodowe w zakresie opisanego stanowiska;4) cechy charakteru: asertywność, komunikatywność, samodzielność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;


Miejsce pracy: Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. pn., wt. śr. 7:15 - 15:15, czw. 7:15 - 16:15, pt. 7:15 - 14:15, praca w równoważnym systemie czasu pracy od pn. do pt. ( przeciętnie 40 godz. w tygodniu ), umowa na czas określony 6 miesięcy zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z możliwością przedłużenia docelowo na czas nieokreślony, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi