Numer oferty: StPr/25/2052
1)utrzymanie, eksploatacja i zarządzanie obiektami oraz urządzeniami komunalnymi w zakresie dróg, ciągów pieszych, ciągów rowerowych oraz zejść na plażę;
2)inwestycje i remonty w zakresie dróg, ciągów pieszych, ciągów rowerowych, przystanków oraz zejść na plażę;
3)prowadzenie spraw w zakresie administrowania drogami gminnymi i nadzór nad wykorzystaniem dróg w zakresie: zezwoleń na korzystanie z dróg w sposób szczególny (w tym wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, lokalizowanie obiektów i reklam w pasie drogowym, imprez gminnych, powiatowych etc.), uzgadnianie dokumentacji projektowych, komunikacyjnych i transportowych wnioskodawców w pasie drogowym, udział w naradach koordynacyjnych na poziomie gminnym i powiatowym związanych
z wykorzystywaniem pasa drogowego, przeglądów okresowych dróg, ewidencji dróg gminnych, urządzania stref płatnego parkowania przeciwdziałanie niszczeniu dróg.
4)wykonywanie zadań należących do zarządcy drogi zgodnie z Ustawą o drogach publicznych;
5)współpraca z innymi referatami, sołtysami i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie swoich obowiązków.
6)współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie o których mowa w pkt. 1-3;
7)udzielanie wyjaśnień i opinii, opracowywanie projektów aktów prawnych oraz planowanie
i sprawozdawczość w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-3;
8)udzielanie wyjaśnień w zakresie skarg, wniosków, petycji, postulatów i inicjatyw społecznych w zakresie, o którym mowa w pkt. 1-3;
9)opracowywanie projektów aktów prawnych, planowanie i sprawozdawczość w zakresie,
o którym mowa w pkt. 1-3;
10)przygotowywanie postępowań zamówień publicznych z regulacjami prawnymi zewnętrznymi
i wewnętrznymi;
11)przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp i ppoż., a także dochowanie tajemnicy ustawowo chronionej;
12)realizowanie zadań obronnych, ochrony ludności i obrony cywilnej z zakresu prowadzonych spraw oraz uczestniczenie w szkoleniach z w/w zakresu;
13)wykonywanie innych poleceń Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza Gminy
i bezpośredniego przełożonego Kierownika Referatu.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. pn., wt. śr. 7:15 - 15:15, czw. 7:15 - 16:15, pt. 7:15 - 14:15, praca w równoważnym systemie czasu pracy od pn. do pt. ( przeciętnie 40 godz. w tygodniu ), umowa na czas określony 6 miesięcy zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z możliwością przedłużenia docelowo na czas nieokreślony, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.