Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0300


Obowiązki:

Prowadzenie obsługi placowej pracowników i funkcjonariuszy KP PSP Świdwin, prowadzenie ewidencji środków trwałych
prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie płac, w tym: sporządzanie list płac uposażeń i list płac dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom i pracownikom cywilnym, prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń strażaków i pracowników cywilnych,
prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie rozliczeń finansowych,
a w szczególności: rozliczeń potrącanych zaliczeń na poczet podatku do Urzędu Skarbowego, rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do ZUS oraz Fundusz Pracy,
sporządzanie stosownych deklaracji zgłoszeniowych, zmian, wyrejestrowania pracowników i członków ich rodzin w programie PŁATNIK oraz ich terminowe przekazywanie do ZUS,
sporządzanie sprawozdań GUS o zatrudnieniu, wynagrodzeniach, majątku trwałego,
prowadzenie ewidencji majątku trwałego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku jednostki,
opracowywanie analiz i informacji statystycznych oraz prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,
naliczanie i rozliczanie należności rzeczowo-finansowych dla pracowników cywilnych
i funkcjonariuszy.

WYMAGANIA DODATKOWE
wykształcenie: średnie lub wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, systemów ubezpieczeń społecznych, służby cywilnej, prawa pracy i ustawy o państwowej straży pożarnej,
doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku ds. obsługi płac, finansów lub
w księgowości,
umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
asertywność, komunikatywność, kultura osobista,
dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu
i podejmowaniu decyzji.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak



Miejsce pracy: Armii Krajowej 23, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Nie dotyczy

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi