Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1018


Obowiązki:

- prowadzenie spraw w zakresie członkostwa w spółdzielni
- prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych i osób uprawnionych do lokali,
- realizacja wniosków w zakresie ustanowienia odrębnej własności lokali,
- wydawanie zaświadczeń o posiadaniu lokalu,
- prowadzenie spraw dotyczących użytkowania wieczystego gruntów
- składanie wniosków wieczysto księgowych,
- prowadzenie spraw w zakresie zmian geodezyjnych,
- przygotowywanie wniosków o wycinkę drzew,
- inne sprawy dotyczące stanu prawnego gruntów Spółdzielni



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa pakietu MS Office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne
  • wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:-obywatlestwo polskie,-wykształcenie wyższe,-co najmniej roczny staż pracy na stanowisku biuroweym związanym ze stosowaniem przepisów prawa, -niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweWymagania dodatkowe:- znajomość zagadnień prawnych dotyczących nieruchomości i funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych,- wykształcenie kierunek: prawo lub administracja,- obsługa pakietu MS Office


Miejsce pracy: Wasilkowska 1, 15-117 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/05/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi