poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Inspektor ds. BHP
Zakres czynności:
Czynności wymienione w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności:
- przeprowadzanie postępowań w sprawie badania okoliczności i przyczyn wypadków
w organizacji, w tym postępowania w obszarze zarządzanym przez PKP PLK S.A. - propagowanie wzrostu kultury bhp w organizacji
- planowanie i podejmowanie działań mających na celu ograniczenie ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w organizacji
- organizowanie i przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- działanie mające na celu poprawę stanu bhp w Oddziale i współpraca z Kierownictwem Oddziału
Wymagania:
- minimum zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku
lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe
o specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, - min. 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- aktualne szkolenie okresowe dla służby bhp,
- bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- gotowość do wyjazdów w teren,
- samodzielność, dokładność,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- preferowane aktualne uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej.
Oferujemy:
- ciekawą, odpowiedzialną i samodzielną pracę
- pakiet benefitów
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.