Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/3729
Obowiązki:
- obsługa poczty Wydziału do Walki z Przestępczością Gospodarczą (wysyłka i rejestracja korespondencji przychodzącej i
wychodzącej z sekretariatu),
- prowadzenie dziennika korespondencyjnego,
- ewidencja aktów prawnych, rejestr teczek jawnych,
- obsługa elektronicznego systemu E-RSD i e-nadawcy,
- koordynacja obiegu dokumentów w Wydziale, celem sprawnego i prawidłowego obiegu poczty,
- obsługa interesantów,
- rozliczanie oraz archiwizacja spraw ostatecznie załatwionych
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie: średniestaż pracy co najmniej 1 rok w sekretariacie w administracji publicznejznajomość Ustawy o służbie cywilnej,znajomość Ustawy o Policji,znajomość Ustawy o ochronie informacji niejawnych,znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):- wykształcenie: wyższe- gotowość na wyrażenie zgody na MOB przydział mobilizacyjno-obronny,- ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ściśle tajne".więcej informacji dostępnych na stronie: https://rzeszow.bip.policja.gov.pl/287/wolne-stanowiska-w-sc/44685,Ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-w-Komendzie-Miejskiej-Policji-w-Rzeszowie.html
Miejsce pracy: JAGIELLOŃSKA 13, 35-025 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniakopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie stażu pracy: świadectwa pracy, aktualnezaświadczenie o zatrudnieniu,kopię poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowaniasprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczykandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/09/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja