Numer oferty: StPr/25/0275
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Inspektor ds. sprzedaży nieruchomości Wydziału Planowania Nieruchomości i Gospodarki Mieszkaniowej:
1. Prowadzenie postępowań w zakresie zbywania, nabycia, zamiany, darowizn i prawa pierwokupu nieruchomości.
2. Prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców.
3. Współpraca z kancelariami notarialnymi.
4. Przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych nabytych i zbytych nieruchomości, sporządzanie dokumentów księgowych (np. OT, PK) na podstawie zawartych umów/porozumień itp.
5. Regulowanie stanów prawnych nieruchomości.
6. Przygotowywanie materiałów w celu przeprowadzenia przetargu na wykonywanie wycen nieruchomości.
7. Prowadzenie spisów spraw i rejestrów oraz przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji kancelaryjnej.
8. Realizacja innych zadań służbowych związanych z zadaniami Wydziału wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pyrzycach zleconych przez Kierownika Wydziału.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: IWymagane dokumenty.1. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.2. Życiorys (CV).3. List motywacyjny.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.5. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe. 6. Należy złożyć oświadczenie stwierdzające, że:1) Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i nie był skazany za umyślne przestępstwo skarbowe.2) Kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych.3) Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pkt 1), zawierający oświadczenia, o których mowa w pkt 6, należy pobrać ze strony internetowej BIP w zakładce praca w Urzędzie. Każdy dokument powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata. Kopie dokumentów złożonych w toku rekrutacji muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (np. zgodne z posiadanym oryginałem). Informacje dla kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.