#

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

URZĄD MIEJSKI W PYRZYCACH

Pyrzyce, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0275


Obowiązki:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Inspektor ds. sprzedaży nieruchomości Wydziału Planowania Nieruchomości i Gospodarki Mieszkaniowej:
1. Prowadzenie postępowań w zakresie zbywania, nabycia, zamiany, darowizn i prawa pierwokupu nieruchomości.
2. Prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców.
3. Współpraca z kancelariami notarialnymi.
4. Przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych nabytych i zbytych nieruchomości, sporządzanie dokumentów księgowych (np. OT, PK) na podstawie zawartych umów/porozumień itp.
5. Regulowanie stanów prawnych nieruchomości.
6. Przygotowywanie materiałów w celu przeprowadzenia przetargu na wykonywanie wycen nieruchomości.
7. Prowadzenie spisów spraw i rejestrów oraz przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji kancelaryjnej.
8. Realizacja innych zadań służbowych związanych z zadaniami Wydziału wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pyrzycach zleconych przez Kierownika Wydziału.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE- konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:1. Spełnienie wymagań wynikających z treści art.6 ustawy o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych tj. :a) Obywatelstwo Polskieb) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.c) Niekaralność za umyślne przestępstwa ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstw2. Wymagane wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letni staż pracy lub alternatywnie wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy.3. Biegła obsługa komputera (Word, Excel).4. Nieposzlakowana opinia.WYMAGANIA DODATKOWE- pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku:1. Znajomość obowiązujących aktów prawnych w tym ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks Cywilny, o własności lokali, Kodeks Postępowania Administracyjnego.2. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, sumienność, odporność na stres oraz pracę pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy, komunikatywność.3. Wykształcenie:a) wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, gospodarka nieruchomościami, administracja, prawo lub pokrewne),co najmniej 3-letni staż pracy preferowane doświadczenie w pracy związanej z gospodarką nieruchomościami, wyceną, obrotem lub ewidencją mienia komunalnego.lub alternatywnie:c) wykształcenie średnie (preferowane kierunki: ekonomiczne, administracyjne), co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami lub wykonywaniem podobnych zadań w administracji publicznej lub sektorze prywatnym.


Miejsce pracy: Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: IWymagane dokumenty.1. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.2. Życiorys (CV).3. List motywacyjny.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.5. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe. 6. Należy złożyć oświadczenie stwierdzające, że:1) Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i nie był skazany za umyślne przestępstwo skarbowe.2) Kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych.3) Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pkt 1), zawierający oświadczenia, o których mowa w pkt 6, należy pobrać ze strony internetowej BIP w zakładce praca w Urzędzie. Każdy dokument powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata. Kopie dokumentów złożonych w toku rekrutacji muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (np. zgodne z posiadanym oryginałem). Informacje dla kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi