#

INSPEKTOR DO SPRAW GOSPODARKI LOKALOWEJ

Urząd Miejski

Nowa Sól, lubuskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0258


Obowiązki:

m. in. :
a) Prowadzenie spraw związanych z najmem komunalnych lokali mieszkalnych i użytkowych,
b) Prowadzenie spraw dot. przekwaterowania osób,
c)Przygotowywanie umów dzierżawy gruntów przyległych do budynków wspólnot mieszkaniowych.
Praca w godzinach:
poniedziałek 7.30-16.30,
wtorek-czwartek 7.30-15.30,
piątek 7.30-14.30



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:a)Wykształcenie wyższe,b)Pięcioletnie doświadczenie zawodowe,c)Pięcioletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuWymagania dodatkowe:a)Znajomość zagadnień w zakresie obrotu nieruchomościami oraz gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy, w szczególności sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych,b)Znajomość ustawy o własności lokali,c)Znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,d)Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami.


Miejsce pracy: Marsz. Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: Procedura konkursowa: szczegóły na nowasol.pl w zakładce BIP-ogłoszenia-praca

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi