#

INSPEKTOR (BIURO INSTRUMENTÓW FINANSOWYCH W DEPARTAMENCIE POLITYKI REGIONALNEJ)

Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1261


Obowiązki:

1. Przygotowywanie i aktualizacja Strategii Inwestycyjnej w ramach zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów inżynierii finansowej i instrumentów finansowych.
2. Opiniowanie założeń dokumentacji przetargowej na wybór Pośredników Finansowych dystrybuujących IF w kontekście zgodności ze Strategią Inwestycyjną w ramach zasobów zwróconych.
3. Prowadzenie bieżących analiz możliwości wykorzystania zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów inżynierii finansowej i instrumentów finansowych.
4. Udział w opiniowaniu i monitorowaniu Rocznego Planu Wdrożenia Zasobów Zwróconych podmiotu wdrażającego Strategię Inwestycyjną oraz Rocznego Planu Działania Instrumentów Finansowych w ramach FEWiM 2021-2027.
5. Monitorowanie działań informacyjno-promocyjnych realizowanych przez podmioty wrażające Strategię Inwestycyjną (w ramach zasobów zwróconych).
6. Analiza dokumentów i przygotowanie dyspozycji finansowych w ramach zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów finansowych.
7. Obsługa merytoryczna Rady Inwestycyjnej Województwa Warmińsko-Mazurskiego (przygotowywanie kierownictwu prezentacji, notatek, projektów pism itp.).
8. Udział w przygotowaniu projektu zmian do umów zawartych z podmiotem wdrażającym Strategię Inwestycyjną w ramach zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów inżynierii finansowej i instrumentów finansowych.

Godziny pracy: pon 8:00-16:00
wt-pt 7:30-15:30



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • a. Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie wyższe magisterskie;2. Co najmniej 3-letni staż pracy;3. Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze bankowym lub publicznym lub instytucjach otoczenia biznesu;4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;7. Nieposzlakowana opinia;8. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.b. Wymagania dodatkowe:1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu województwa;2. Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze bankowym lub publicznym lub instytucjach otoczenia biznesu (np. w bankach) w zakresie: przygotowywania lub wdrażania produktów finansowych (pożyczek lub poręczeń) dla firm lub instytucji publicznych lub w zakresie: opracowywania strategii biznesowych lub wspierających rozwój przedsiębiorczości;3. Bardzo dobra znajomość produktów bankowych;4. Znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych;5. Znajomość Strategii Inwestycyjnej Zasobów Zwróconych Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2023-2033;6. Znajomość Strategii Innowacyjnej z biznesplanem wdrażania instrumentów finansowych w ramach programu regionalnego Funduszu Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027;7. Znajomość języka angielskiego;8. Umiejętność analitycznego myślenia;9. Umiejętność i łatwość redagowania tekstów informacyjnych (tzw. lekkie pióro);10. Umiejętność samodzielnego analizowania danych, informacji i rozwiązywania problemów;11. Umiejętność obsługi programów komputerowych (np. pakiet MS Office, w tym Microsoft Excel) oraz urządzeń biurowych;12. Umiejętność pracy w zespole;13. Kreatywność, komunikatywność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność.


Miejsce pracy: Kościuszki 89/91, 10-554 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;2. Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);3. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy i wymagane doświadczenie zawodowe;5. Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/;6. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*;7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*;8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*;9. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;10. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*;11. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/.* Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego WojewództwaWarmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/VI. Dokumenty dodatkowe:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;3. Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.https://bip.warmia.mazury.pl/nabor/975/ogloszenie-id-975-departament-polityki-regionalnej-inspektor-etatow-1-etat.html

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi