Numer oferty: StPr/25/1261
1. Przygotowywanie i aktualizacja Strategii Inwestycyjnej w ramach zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów inżynierii finansowej i instrumentów finansowych.
2. Opiniowanie założeń dokumentacji przetargowej na wybór Pośredników Finansowych dystrybuujących IF w kontekście zgodności ze Strategią Inwestycyjną w ramach zasobów zwróconych.
3. Prowadzenie bieżących analiz możliwości wykorzystania zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów inżynierii finansowej i instrumentów finansowych.
4. Udział w opiniowaniu i monitorowaniu Rocznego Planu Wdrożenia Zasobów Zwróconych podmiotu wdrażającego Strategię Inwestycyjną oraz Rocznego Planu Działania Instrumentów Finansowych w ramach FEWiM 2021-2027.
5. Monitorowanie działań informacyjno-promocyjnych realizowanych przez podmioty wrażające Strategię Inwestycyjną (w ramach zasobów zwróconych).
6. Analiza dokumentów i przygotowanie dyspozycji finansowych w ramach zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów finansowych.
7. Obsługa merytoryczna Rady Inwestycyjnej Województwa Warmińsko-Mazurskiego (przygotowywanie kierownictwu prezentacji, notatek, projektów pism itp.).
8. Udział w przygotowaniu projektu zmian do umów zawartych z podmiotem wdrażającym Strategię Inwestycyjną w ramach zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów inżynierii finansowej i instrumentów finansowych.
Godziny pracy: pon 8:00-16:00
wt-pt 7:30-15:30
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Kościuszki 89/91, 10-554 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;2. Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);3. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy i wymagane doświadczenie zawodowe;5. Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/;6. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*;7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*;8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*;9. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;10. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*;11. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/.* Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego WojewództwaWarmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/VI. Dokumenty dodatkowe:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;3. Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.https://bip.warmia.mazury.pl/nabor/975/ogloszenie-id-975-departament-polityki-regionalnej-inspektor-etatow-1-etat.html
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.