Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0545


Obowiązki:

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków, uczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe z zakresu BHP lub podyplomowe z zakresu BHP, znajomość podstawowych przepisów resortowych i branżowych oraz aktów prawnych z zakresu BHP


Miejsce pracy: 4 Marca 3, 75-901 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. pn - czw. 7:00 - 15:30, pt. 7:00 -13:00

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi