Opis stanowiska pracy
Inside Sales Coordinator/ Specialist with Hungarian
Katowice
NR REF.: 1181917
Dla naszego klienta- globalnej, międzynarodowej firmy, poszukujemy Specjalisty ds. Sprzedaży Wewnętrznej z j. węgierskim.
Opis roli:
- budowanie relacji z przypisanymi klientami
- wsparcie przedsprzedażowe i posprzedażowe
- kompleksowy proces realizacji zamówienia
- koordynacja zamówień
- rozwój relacji klient-dostawca we współpracy z zewnętrznymi przedstawicielami handlowymi oraz monitorowanie plików i wniosków klientów
- kluczowy kontakt pomiędzy klientami, zewnętrznym Zespołem Sprzedaży i zakładami w całej Europie. (identyfikowanie i rozumienie potrzeb klientów oraz dostarczanie im najbardziej odpowiednie rozwiązań biznesowych)
- ścisła współpraca z Marketingiem, Finansami, Zespołem Technicznym, Logistyką, Produkcją i Spedycją.
- wycena i monitoring projektów, przy znajomości rynków i klientów, a także ograniczeń produkcyjnych i logistycznych.
- Zapewnienie terminowej dostawy odpowiednich produktów i usług do klientów
Wymagania:
- Biegła znajomość języka węgierskiego (C1) oraz dobra znajomość j. angielskiego (min B2)
- Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży (preferowane w sprzedaży wewnętrznej) w międzynarodowej firmie lub w kontakcie z klientem
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Proaktywność, otwartość na wyzwania, umiejętność podejmowania negocjacji oraz rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę
- Elastyczny czas pracy
- Owoce i przekąski w biurze
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Pracę w środowisku Principle Based Management, gdzie promowana jest uczciwość, szacunek i własna inicjatywa
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/01/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BPO / outsourcing