Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/22/0230


Obowiązki:

Help desk dla użytkowników: obsługa komputerów, drukarek, Windows 10, realizacja zgłoszeń Hel desk na poziomie I/II linii wsparcia, zarządzanie incydentami, kontrola realizacji zgłoszeń i zadań; administracja AD, siecią LAN i Wan - obsługa Open VPN certyfikaty, użytkownicy, reguły dostępowe; konfiguracja urządzeń sieciowych routery, switche, bramy, administrowanie sieciami (LAN, WAN, VPN, VLAN); obsługa baz danych ORACLE< MySQL, POSTGRES, FIREBIRD, IMPULS - nadawanie uprawnień, dostosowanie środowiska do potrzeb, tworzenie raportów, rozwiązywanie bieżących problemów; integracja Impulsa z systemem magazynowym Remmert - rozwiązywanie bieżących problemów; integracja Impulsa z sysyteme Bystronic, backup, rozwiązywanie bieżących problemów



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), informatyczne
  • średnie zawodowe, informatyczne

Zawód:

  • Technik informatyk* (wymagany staż - lata: 3)



Miejsce pracy: OLSZTYŃSKA 24, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV - rekrutacja zdalna wysyłać na adres i.berg@konsmetal.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/06/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi