Numer oferty: StPr/22/0230
Help desk dla użytkowników: obsługa komputerów, drukarek, Windows 10, realizacja zgłoszeń Hel desk na poziomie I/II linii wsparcia, zarządzanie incydentami, kontrola realizacji zgłoszeń i zadań; administracja AD, siecią LAN i Wan - obsługa Open VPN certyfikaty, użytkownicy, reguły dostępowe; konfiguracja urządzeń sieciowych routery, switche, bramy, administrowanie sieciami (LAN, WAN, VPN, VLAN); obsługa baz danych ORACLE< MySQL, POSTGRES, FIREBIRD, IMPULS - nadawanie uprawnień, dostosowanie środowiska do potrzeb, tworzenie raportów, rozwiązywanie bieżących problemów; integracja Impulsa z systemem magazynowym Remmert - rozwiązywanie bieżących problemów; integracja Impulsa z sysyteme Bystronic, backup, rozwiązywanie bieżących problemów
Wykształcenie:
Zawód:
Miejsce pracy: OLSZTYŃSKA 24, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV - rekrutacja zdalna wysyłać na adres i.berg@konsmetal.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.