Opis stanowiska pracy

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

- bieżące wsparcie informatyczne personelu dydaktycznego i administracyjnego Uniwersytetu
- usuwanie usterek sprzętowych w zakresie hardware i software
- instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych z naciskiem na MS Windows i
oprogramowania towarzyszącego w środowisku Active Directory
- wykonywanie podstawowych zadań w zakresie realizacji podłączeń sieciowych

Wymagania

- bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego (teoria i praktyka)
- doświadczenie w konfiguracji stacji roboczych w środowisku Active Directory
- dobra znajomość funkcjonowania sieci komputerowej w warstwie fizycznej
- sumienność, dokładność, samodzielność
- dobra organizacja pracy
- wysoka komunikatywność
- wysoka kultura osobista

Mile widziane
- certyfikaty poświadczające umiejętności zawodowe

Prezentacja firmy

Śląski Uniwersytet Medyczny
w Katowicach

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi