Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/2360


Obowiązki:

1) utrzymanie stałej sprawności sprzętu informatycznego, serwis i konfiguracja oraz nadzór nad jego prawidłowym działaniem;
2) prowadzenie ewidencji systemów i programów użytkowych oraz licencji;
3) zabezpieczenie komputerów oraz sieci komputerowej przed atakami wirusów;
4) tworzenie kopii zapasowych danych (archiwizacja) według obowiązujących przepisów oraz administrowanie nośnikami z oprogramowaniem;
5) nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów, system informacji prawnej, systemem kadrowo-płacowym, finansowym, kasowym oraz budżetowym, ewidencją środków trwałych, przygotowywaniem aktów prawnych, systemów ePUAP oraz BIP, Systemem Informacji Przestrzennej, programami: TurboEwid, WebEwid, Płatnik, Bestia, SJO Bestia;
6) konfiguracja sprzętu sieciowego;
7) przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego oraz usuwanie usterek;
8) pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie obsługi systemów i programów komputerowych oraz sprzętu komputerowego;
9) obsługa serwera poczty elektronicznej oraz stron www;
10) współpraca w zakresie aktualizacji strony internetowej Starostwa oraz Biuletynu Informacji Publicznej.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak

Wymagania pożądane:

Języki:

  • angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość systemów Windows Server, Windows 7/8/10
  • znajomość obsługi i konfiguracji baz danych, np. MySQL, Firebird
  • wiedza z zakresu serwisowania sprzętu komputerowego
  • preferowana znajomość i konfiguracja urządzeń: CISCO i FortiGate
  • zarządzanie usługami Active Directory, DNS, DHCP, TCP/IP
  • znajomość systemów Windows Server 2012/2016/2019, Windows 7/8/10, Linux
  • znajomość Linux server, VMWare, Hyper-V w zakresie konfiguracji oraz zarządzania
  • znajomość systemu ePUAP oraz instalacji, konfiguracji oraz obsługi podpisu kwalifikowanego
  • preferowana znajomość konfiguracji systemów kadrowo-płacowych, finansowych i kasowych
  • predyspozycje osobowościowe: umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, sumienność, komunikatywność
  • znajomość pakietów: MS Office, Libre Office na poziomie zaawansowanym
  • podstawowa znajomość CMS, HTML oraz PHP
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz dostępie do informacji publicznej

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W CHEŁMIE: https://spchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=220&p1=szczegoly&p2=11067 . Starosta Chełmski ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędniczeinformatyk w Wydziale Organizacyjno-Gospodarczym w Starostwie Powiatowym w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1.1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) wykształcenie wyższe, lub średnie;6) doświadczenie zawodowe: min. 1,5 roczny staż pracy (wykształcenie wyższe) lub wymagany 3-letni staż pracy (wykształcenie średnie) na stanowisku związanym z obsługą informatyczną.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość obsługi i konfiguracji baz danych, np. MySQL, Firebird;2) znajomość systemów Windows Server 2012/2016/2019, Windows 7/8/10, Linux;3) znajomość Linux server, VMWare, Hyper-V w zakresie konfiguracji oraz zarządzania;4) zarządzanie usługami Active Directory, DNS, DHCP, TCP/IP;5) podstawowa znajomość CMS, HTML oraz PHP;6) znajomość systemów Windows Server, Windows 7/8/10;7) wiedza z zakresu serwisowania sprzętu komputerowego;8) znajomość pakietów: MS Office, Libre Office na poziomie zaawansowanym:9) preferowana znajomość konfiguracji systemów kadrowo-płacowych, finansowych i kasowych;10) znajomość systemu ePUAP oraz instalacji, konfiguracji oraz obsługi podpisu kwalifikowanego;11) preferowana znajomość i konfiguracja urządzeń: CISCO i FortiGate;12) podstawowa znajomość języka angielskiego;13) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz dostępie do informacji publicznej;14) predyspozycje osobowościowe:umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, sumienność, komunikatywność.3. Zakres zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku:1) utrzymanie stałej sprawności sprzętu informatycznego, serwis i konfiguracja oraz nadzór nad jego prawidłowym działaniem;2) prowadzenie ewidencji systemów i programów użytkowych oraz licencji;3) zabezpieczenie komputerów oraz sieci komputerowej przed atakami wirusów;4) tworzenie kopii zapasowych danych (archiwizacja) według obowiązujących przepisów oraz administrowanie nośnikami z oprogramowaniem;5) nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów, system informacji prawnej, systemem kadrowo-płacowym, finansowym, kasowym oraz budżetowym, ewidencją środków trwałych, przygotowywaniem aktów prawnych, systemów ePUAP oraz BIP, Systemem Informacji Przestrzennej, programami: TurboEwid, WebEwid, Płatnik, Bestia, SJO Bestia;6) konfiguracja sprzętu sieciowego;7) przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego oraz usuwanie usterek;8) pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie obsługi systemów i programów komputerowych oraz sprzętu komputerowego;9) obsługa serwera poczty elektronicznej oraz stron www;10) współpraca w zakresie aktualizacji strony internetowej Starostwa oraz Biuletynu Informacji Publicznej.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,2) miejsce pracy Starostwo Powiatowe w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,4) praca przy komputerze,5) budynek wyposażony jest w windę.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:w miesiącu sierpniu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %.6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:1) list motywacyjny,2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia),3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach zawodowych i umiejętnościach,5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia),9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowym w Chełmie zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 2016. 119) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych. 8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, pokój 88 lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru na stanowisko informatyka w Wydziale Organizacyjno-Gospodarczym Starostwa Powiatowego w Chełmie w terminie do dnia 1 października 2021 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa).Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.9. Inne informacje:1) kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani o terminie rozmowy,2) osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,3) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie przy Placu Niepodległości 1.


Miejsce pracy: Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:1) list motywacyjny,2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia),3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach,uprawnieniach zawodowych i umiejętnościach,5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia),9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowymw Chełmie zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 2016. 119) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.powiatchelmski.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Bazy danych

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi