Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/23/1097


Obowiązki:

- Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami i sprzętem.
- Instalacja, aktualizacja i konfigurowanie systemów operacyjnych wraz z oprogramowaniem użytkowym na stacjach roboczych.
- Zamawianie i nadzór nad prawidłowością wydawania materiałów eksploatacyjnych.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania.
- Wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego.
- Nadzór nad prawidłowym działaniem systemu monitoringu wizyjnego (w podstawowym zakresie).
- Umiejętność prognozowania potrzeb użytkowników i dbanie o zapewnienie ciągłości ich pracy.
- Obsługa systemów finansowych używanych w KASIE (po okresie wstępnego szkolenia).
- Współnadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem środowiska serwerowego.
- Wykonywanie i utrwalanie kopii bezpieczeństwa.
- Opisywanie rozwiązań problemów do bazy wiedzy, w celu ponownego użycia.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, informatyczne

Zawód:

  • Specjalista zastosowań informatyki (wymagany staż - lata: 1)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie min średnie kierunkowe.- Staż pracy na stanowisku informatycznym co najmniej 1 rok.- Umiejętność i gotowość do pracy w HelpDesk\Service Desk IT.- Znajomość i umiejętność rozwiązywania problemów w systemach Windows 10/11, Windows Server 2008/2012 (AD/DNS/TS).- Znajomość systemów baz danych: MS SQL (wraz z Report Builder), oraz języka SQL. Umiejętność tworzenia raportów przy wykorzystaniu języka SQL będzie atutem.- Mile widziana znajomość Axence nVision, VMware vSphere, WordPress, Eset, IIS.- Podstawowa znajomość technologii VPN.- Umiejętność serwisowania sprzętu teleinformatycznego i obsługi użytkowych programów komputerowych (m.in. Office, Libre, poczta, Spark).- Podstawowa umiejętność konfigurowania urządzeń sieciowych (routery, firewalle itp.) i drukarek w środowisku sieci Windows.- Podstawowa umiejętność rozwiązywania problemów związanych z technicznym działaniem sieci komputerowych (routery, okablowanie).- Rozumienie działania sieci komputerowych w domenie Windows, obejmującą dostęp do zasobów i zasad domenowych.- Znajomość konfiguracji klientów poczty e-mail i rozwiązywania problemów z pocztą.- Odporność na stres.Niezbędna jest akceptacja gotowości do pracy zmianowej i pełnienia dyżurów, polegająca na zapewnieniu ciągłości działania systemów informatycznych. Prava 8-16 + dyżury do godz. 20.00


Miejsce pracy: Centralna 21, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/11/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Bazy danych

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi