Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/05/2020.

Opis stanowiska pracy

 Zakres podstawowych obowiązków:
• I i II linia wsparcia użytkowników  - telefoniczne i zdalne rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem. Zgłoszeń telefonicznych może być około 25 dziennie i będą dotyczyć problemów z działaniem aplikacji i sprzętu (głównie aplikacje MS Outlook, VPN, MS Office, Lotus Notes)
• Weryfikacja i przydzielanie zarejestrowanych zgłoszeń do II linii wsparcia
• Współpraca z firmami zewnętrznymi podczas rozwiązywania incydentów


Wymagania

• Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
• Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta 
• Umiejętność szybkiej i precyzyjnej diagnostyki uszkodzonego sprzętu
• Znajomość zagadnień sieciowych LAN oraz diagnozowania podstawowych problemów w jej działaniu
• Bardzo dobra znajomość budowy sprzętu klasy PC
• Znajomość systemów operacyjnych Windows, Lotus Notes, VPN, Active Directory, MS Office
• Umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych.

Oferujemy:
• Umowę zlecenie, staż lub praktyki
• Możliwość rozwoju w obszarze IT
• Miłą atmosferę pracy
• Elastyczne godziny (7:30 – 18:00)

 

Prezentacja firmy

Usługi IT.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/05/2020
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Konsulting , Praca Praktyki / Staż
do góry