Zakres podstawowych obowiązków:
• I i II linia wsparcia użytkowników - telefoniczne i zdalne rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem. Zgłoszeń telefonicznych może być około 25 dziennie i będą dotyczyć problemów z działaniem aplikacji i sprzętu (głównie aplikacje MS Outlook, VPN, MS Office, Lotus Notes)
• Weryfikacja i przydzielanie zarejestrowanych zgłoszeń do II linii wsparcia
• Współpraca z firmami zewnętrznymi podczas rozwiązywania incydentów
• Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
• Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta
• Umiejętność szybkiej i precyzyjnej diagnostyki uszkodzonego sprzętu
• Znajomość zagadnień sieciowych LAN oraz diagnozowania podstawowych problemów w jej działaniu
• Bardzo dobra znajomość budowy sprzętu klasy PC
• Znajomość systemów operacyjnych Windows, Lotus Notes, VPN, Active Directory, MS Office
• Umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
Oferujemy:
• Umowę zlecenie, staż lub praktyki
• Możliwość rozwoju w obszarze IT
• Miłą atmosferę pracy
• Elastyczne godziny (7:30 – 18:00)
Usługi IT.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.