#

Informatyk - HelpDesk

Intedia

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

 

Zakres podstawowych obowiązków:

  • I linia wsparcia użytkowników - telefoniczne i zdalne rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem
  • Obsługa, koordynacja i eskalacja incydentów w obszarze infrastruktury i aplikacji IT
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi podczas rozwiązywania incydentów
  • Przygotowywanie sprzętów komputerowych do pracy (montaż, konfiguracja, instalacja sterowników i oprogramowania)

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub rozpoczęte studia na kierunkach informatyka, telekomunikacja lub elektronika
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego
  • Zdolności analityczne i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność szybkiej i precyzyjnej diagnostyki uszkodzonego sprzętu
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, Lotus Notes, VPN, Active Directory, MS Office
  • Znajomość zagadnień sieciowych LAN oraz diagnozowania podstawowych problemów w jej działaniu
  • Bardzo dobra znajomość budowy sprzętu klasy PC

 

 

 Oferujemy:

  • Pracę w dziale IT dużego operatora telekomunikacyjnego
  • Możliwość rozwoju w obszarze IT
  • Miłą atmosferę pracy
  • Elastyczne godziny  (7:30 – 18:00)

 

Prezentacja firmy

Usługi IT.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/12/2017
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi