Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/05/2020.

Indirect Sourcing Specialist

WROCŁAW, dolnośląskie

Hays Accountancy Finance

Opis stanowiska pracy

Indirect Sourcing Specialist
WROCŁAW
NR REF.: 1137319

Dla naszego klienta międzynarodowej dobrze znanej firmy z branży medycznej poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:


SPECJALISTA DS. SOURCINGU (INDIRECT)

Osoba ta dołączy do nowo budowanych struktur w firmie i będzie uczestniczyła w tworzeniu działu i przenoszeniu procesów do Polski.

Ponadto osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za:
- prowadzenie projektów w ramach kategorii indirect: IT, HR, CAPEX, logistyka, itp. - wspieranie zespołu w regionie EMEA w procesie pozyskiwania i kontraktowania poprzez prowadzenie złożonych działań w zakresie zaopatrzenia oraz odnawianie i tworzenie nowych umów. - prowadzenie negocjacji / renegocjacji warunków i klauzul umownych z silnym naciskiem na RODO, aktywne uczestnictwo w procesie pozyskiwania nowych umów - aktywny udział w ulepszaniu i optymalizacji procesów pozyskiwania i kontraktowania (etapy procesu, wewnętrzne sposoby pracy, model wsparcia prawnego, dokumenty i szablony itp.). - zapewnienie pełnej zgodności z polityką zakupową firmy, szczególnie w zakresie ryzyka i reputacji. - rozwiązywanie problemów i doskonalenie procesów

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego
- 2-3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z wdrażaniem i rozwojem strategii zakupowych - otwartość, komunikatywność, zdolności negocjacyjne - wysoka empatia, odporność na stres.

Klient oferuje:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w zespole wykwalifikowanych pracowników
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- bardzo bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, karta PrePaid do wykorzystania na różnego rodzaju bilety, wydarzenia kulturalne lub usługi gastronomiczne, kursy językowe i wiele innych)

Zainteresowane osoby zachęcamy do przesyłania CV w języku angielskim wraz z opisem zakresu obowiązków.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca BPO / outsourcing
do góry