Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.
HR System Administrator
Miejsce pracy: Wrocław
Wyzwania stojące przed osobą pracującą na tym stanowisku:
- Zarządzanie i administrowanie systemem HR – Success Factors SAP.
- Identyfikacja możliwości ulepszeń oraz optymalizacji procesów.
- Proponowanie zmian, ulepszania systemu oraz jego nowych funkcjonalności.
- Ścisła współpraca międzynarodowa z zespołem HR, pracownikami i managerami odnośnie zmian i rozwiązywania problemów związanych z systemem.
- Udział w globalnej implementacji i zmianach w systemie HRIS.
- Prowadzenie szkoleń dla zespołu HR, pracowników oraz managerów z zakresu systemu i jego narzędzi.
- Ciągła nauka nowych kompetencji związanych z systemem oraz identyfikacja problemów.
- Raportowanie oraz przygotowywanie danych na potrzeby klientów zewnętrznych.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w globalnym systemie HRIS.
- Znajomość modułów SAP (m. in. moduły związane z rekrutacją, e-learningiem i oceną pracowniczą)
- Praktyczna znajomość Microsoft Office z mocnym naciskiem na Excel.
- Płynna znajomość języka angielskiego (minimum B2), powalająca na swobodną komunikację i szkolenie innych osób w organizacji.
- Chęć nauki nowych obowiązków oraz ciągłego doskonalenia swoich umiejętności.
- Motywacja do rozwiązywania problemów technicznych, optymalizowania systemu oraz ulepszania go.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Dobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły, umiejętność priorytetyzacji obowiązków.
Nasz klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji międzynarodowej.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia swoich kwalifikacji.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, powiększone o co roczny bonus.
- Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport, darmowe obiady).
- Elastyczne godziny pracy.
- Możliwość pracy w przyjaznej atmosferze.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk: