HR Specjalista z Francuskim/Niemieckim/Hiszpańskim (k/m)
Dla naszego klienta - globalnej, dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjnej - w związku z planowaną rozbudową struktur HR poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty w obszarze administracji i analiz danych HR.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest rozpoznawalna, międzynarodowa firma produkcyjna z międzynarodowym centrum biznesowym zlokalizowanym we Wrocławiu.
Opis stanowiska
Przetwarzanie i aktualizacja danych w obrębie obszaru zasobów ludzkich
Nadzorowanie standardów jakości i kontroli danych w celu zapewnienia niezbędnej dokładności, terminowości i kompletności w ramach ustalonych procedur HR
Usprawnianie świadczenia usług, identyfikacja obszarów do optymalizacji procesów
Kontakt z pracownikami w celu wyjaśnienia niezgodności i uzupełnienia informacji, odpowiadanie na zapytania pracowników
Budowanie silnych relacji z klientami
Zapewnianie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Oddziałem a Centralą firmy
Przygotowywanie raportów
Zadania ad hoc
Profil kandydata
0-3 lat doświadczenia w pracy w obszarze działów HR/kadry/payroll/administracja (mile widziane doświadczenie z SSC/BPO)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana dodatkowa znajomość języków obcych takich jak: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski, inne)
Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe
Orientacja na klienta i umiejętności komunikacyjne
Proaktywna postawa i motywacja do współtworzenia nowych procedur
Znajomość systemów HR, ERP
Doświadczenie w zarządzaniu danymi
Chęć do nauki nowych zagadnień
Znajomość prawa pracy mile widziana
Oferujemy
Możliwość współtworzenia zupełnie nowej struktury HR wewnątrz organizacji
Praca w nowoczesnym międzynarodowym środowisku
Szeroki pakiet benefitów
Szkolenia
Przyjazne środowisko pracy i przejrzysta ścieżka kariery
Location: Wrocław
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More