Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2021.

HR Specialist

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Specialist
Wroclaw
NR REF.: 1146451

Dla naszego Klienta, japońskiej firmy architektonicznej, inżynierskiej oraz budowlanej, z ponad 400- letnią tradycją, poszukujemy osoby, która byłaby odpowiedzialna za stanowisko Specjalisty ds. Personalnych.

Twoje następne stanowisko:
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie
:
  • zarządzanie procesami rekrutacyjnymi, współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych,
  • odpowiedzialność za proces wprowadzania i adaptacji nowych pracowników do firmy,
  • koordynowanie i wdrażanie systemu szkoleń i rozwoju pracowników,
  • zarządzanie wszystkimi niezbędnymi dokumentami związanymi z kwestiami kadrowymi: umowy o pracę, warunki pracy itp.
  • administracja benefitami pracowniczymi,
  • dbanie o kwestie kadrowe: akta osobowe, wnioski, urlopy, BHP, itp. zgodnie z
obowiązującymi przepisami,
  • współpraca z koordynatorami ds. BHP,
  • przygotowywanie raportów i prezentacji HR.

Od kandydatów wymagane jest:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w prowadzeniu rekrutacji i zarządzaniu szkoleniami,
  • znajomość prawa pracy, zagadnień kadrowych oraz obszaru benefitów pracowniczych,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne, umiejętność nawiązywania relacji z
pracownikami na każdym szczeblu organizacji,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
  • dokładność, odpowiedzialność oraz doskonała organizacja pracy,
  • dobra znajomość aplikacji MS Office.

Nasz klient oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu,
  • Umowę o pracę (pierwsza umowa od razu na rok)
  • Dojazd do miejsca pracy,
  • Szkolenia wprowadzające,
  • Dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, karta sportowa Multisport, platforma e-learningowa do nauki języków obcych),
  • Praca w firmie architektonicznej, inżynierskiej i budowlanej, z ponad 400 letnią tradycją.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry