Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/06/2020.

Opis stanowiska pracy

HR Specialist with Italian
Wroclaw
NR REF.: 1134571

Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji z branży medycznej poszukujemy kandydata/tki na stanowisko HR Specialist z językiem włoskim.

W nowej roli będziesz odpowiedzialny za kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych na rynek włoski.Do zakresu obowiązków należy wykonywanie aktywności związanych z całym cyklem życia pracownika, tj. zatrudnianie, wystawianie umów, dokumentów, umawianie badań medycyny pracy oraz szkolenia BHP, administrowanie systemem awansów oraz podwyżek, koordynowanie urlopów oraz zwolnień lekarskich oraz zwolnień.

Wykonując codzienne obowiązki będziesz w kontakcie zarówno pisemnym, jak i telefonicznym z pracownikami firmy, HR Business Partnerami czy agencjami zewnętrznymi. Cała komunikacja odbywa się w języku włoskim oraz angielskim, dlatego tak ważna jest bardzo dobra znajomość języka na poziomie B2+/C1. Dodatkowym atutem jest znajomość programu SAP oraz doświadczenie kadrowo-płacowe.

Oferujemy umowę o pracę na okres 7 miesięcy z możliwością przedłużenia kontraktu, pakiet benefitów, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (wiele ciekawych możliwości wewnętrznych), pakiet szkoleń oraz pełne wdrożenie. Wynagrodzenie na tym stanowisku może wynosić od 5000 do 6500 złotych brutto w zależności od posiadanego doświadczenia.
b>

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry