Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2021.

HR Solutions Specialist with German

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Solutions Specialist with German
Katowice
NR REF.: 1145946

Dla naszego Klienta - międzynarodowej, globalnie działającej firmy ze swoim oddziałem w centrum Katowic poszukujemy osób zainteresowanych rozwojem na stanowisku HR Solutions Specialist with German. 

Stanowisko wiąże się z udzielaniem odpowiedzi na zapytania HR-owe pochodzące od Pracowników i Managerów, codziennym kontaktem z innymi działami firmy a także czynnym braniem udziału we wdrażaniu nowych rozwiązań i procesów w obszarze administracji personalnej. 

Od Kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i niemieckiego (min. B2), pierwszego doświadczenia w obsłudze Klienta, lub HR/Administracji Personalnej, a także wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.

Oferujemy pełne wdrożenie do obowiązków, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, możliwość pracy zdalnej i pakiet szkoleń. 

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry