Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/09/2019.

HR Services Specialist for US/CAN

Bełchatów, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Services Specialist for US/CAN
Bełchatów
NR REF.: 1126955

For our Client located in Cracow we are looking for HR Services Specialist

You will be first-level support to employees, former employees, managers, Human Resource Partners, and external customers in US/Canada region. Assistance in inquiry resolution and benefits enrollment.
HR Services Specialist will be in charge of support Annual Enrolment activity (enrol, review and correct duplicate records) in the company benefits programs including medical. Also handling Annual Enrollment inquires related to: how to use employee self- service, General annual enrollment questions, password reset, cooperate closely with US Benefits Team.


Working Hours during Annual Enrolment project: 14-22.
Start date: 1st September

If you speak English fluently (B2/C1 level) and if you have1 year in HR or Payroll, or in a call center environment this offer is for you!

We offer working in friendly, international company in the centre of Cracow and opportunity to develop in HR department.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry