Opis stanowiska pracy

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

Obecnie poszukujemy dla międzynarodowego amerykańskiego koncernu produkującego maszyny rolnicze w ramach rozwoju działu personalnego do siedziby w Tarnowie Podgórnym kandydata/kandydatki na stanowisko:

 

HR GENERALIST (HR & Payroll) (m/f)

MAJOR DUTIES:

Description of the major duties performed in this job.

• Performs routine activities within Human Resources to support major processes such as compensation and benefits, staffing and employee development, training and development, safety and health, legal compliance and employee communications and global job evaluation.

• Performs staffing and workforce planning activities for production, non-exempt, or entry level professional employees.

• Provides information to employees and managers regarding routine questions and issues.

• Gathers and compiles data to support compliance efforts such as legal requirements, Health and Safety, and other such areas.

• Maintains employee information as a liaison between employees and Deere Direct in addition to information maintained at unit.

• Utilizes Human Resource tools such as SAP and Business Objects to view and extract data used to respond to requests for information.

• Participates in compensation and benefits process by gathering information, preparing paperwork, and other activities to support the process.

• Conducts/coordinates delivery of training courses utilizing both internal and external resources to provide tools to meet needs. Typically certified to deliver a variety of Deere approved courses.

Wymagania

• Creating Trust

• Executing Consistently

• Listening to Others

• Adapting Easily

• Building Relationships

• Advanced English

Technical Skills & Knowledge:

Specialized skills, knowledge and abilities needed to perform the essential functions of the job.

• Skill in major Human Resources processes such as interviewing, job documentation, and training. - Has a general understanding of the principles and uses the knowledge with assistance.

• Knowledge of Human Resources principles and procedures in such areas as Employee/Labor Relations, Compensation and Benefits, Staffing and Employee Development, Training and Development, Safety and Health, Employee Communications, and Legal and Corporate Compliance. - Has a general understanding of the principles and uses the knowledge with assistance.

• Skill in utilizing tools and software that support Human Resources processes. - Performs more complex functions, understands principles, may teach others.

• Ability to use standard desktop load applications such as Microsoft Office plus intranet and internet functions. - Has a good understanding of the principles and can independently use the knowledge.

Education:

• Degree in a Human Resources discipline or equivalent experience. - University Degree (1-2 years or equivalent)

• Miscellaneous degree or equivalent experience. - University Degree (1-2 years or equivalent)

• Generalist experience in Human Resources including exposure to the major processes such as Employee/Labor Relations, Compensation and Benefits, Staffing and Employee Development, Training and Development, Safety and Health, Employee Communications, and Legal and Corporate Compliance. - Less than 1 year

• Recruiting experience including such things as proficient in interviewing technique employed, legislation surrounding recruiting, and workforce planning. - Less than 1 year

• Experience maintaining confidential data - 1 - 3 years

Prezentacja firmy

Permanent Placement ● Executive Search ●Trainings & Workshops ● Personal... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Praca na produkcji

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi