Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/09/2021.

HR Business Partner

Poznan, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Business Partner
Poznan
NR REF.: 1152063

Our Client is a service company with over 400 associates employed in Poland.

The new role which we are looking to fill is Human Resources Business Partner based in the center of Poznań. 

The main responsibilities for this position:
  • "soft" HR areas: recruitment, trainings, being a partner to the line managers, 
  • creating internal HR policies based on good practises: periodic evaluation meetings, exit interviews, recruitment processes with high level of candidate experience, succession plans, 
  • cooperation with external vendors, 
  • supervision of "hard" HR associates - Payroll and Administration. 

Requirements:
  • previous similar experience by such role, 
  • great knowledge of Polish labour law, 
  • high developed soft skills, 
  • fluent English language skills. 

Please contact us directly to reach more details about this project. 

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry