Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/12/2019.

Opis stanowiska pracy

HR Business Partner
Opole
NR REF.: 1131503

For our Client- global manufacturing company located in Opole- we are looking for experienced HR Business Partner.

Working on this position you will be responsible for daily support for Hiring Managers within HR tasks and procedures. Your responsibilities will include: personnel policy, HR administration, recruitment, training& developments areas. You will cooperate closely with top management and group having real impact on business’ growth.

The ideal Candidate should have proven work experience on HR Business Partner position with large knowledge of Polish labour law, understanding of HR functions. We are looking for communicative, proactive, engaged, people- and business- oriented person with “can do” attitude. Advanced knowledge of English is a must.

Our Client offers interesting job in global environment, possibility to develop, attractive compensation& benefits package.

We kindly invite you to send your application both in English and Polish. Please be informed we contact selected Candidates only to meet our Client’s guidelines and expectations.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry