Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/10/2019.

HR Business Partner

Łódź, łódzkie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Business Partner
Łódź
NR REF.: 1120739


Twoja następna firma
Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna, która prężnie rozwija się na polskim rynku.

Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na stanowisku HR Biznes Partner odpowiedzialna będzie za współpracę i doradztwo dla kadry kierowniczej, koordynację projektów HR, a w tym realizację założonych procesów rekrutacyjnych, onboarding nowo zatrudnionych pracowników, optymalizację procesów HR w podległym obszarze, raportowanie wskaźników KPI. Do zadań Kandydata/tki będzie należało zapewnianie spójności procesów HR z polityką personalną i standardami firmy oraz nadzór nad procesem zarządzania przez cele ocen rocznych oraz wsparcie merytoryczne dla menadżerów w tym obszarze.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów/tek oczekujemy min. 3-letniego doświadczenia w pracy w branży produkcyjnej w międzynarodowym środowisku, wykształcenia wyższego, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny), dobra znajomość prawa pracy oraz pakietu MS Office (Power Point, Excel). Mile widziane doświadczenie w wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi i rozwiązań w HR oraz w zarządzaniu projektami HR.

Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje atrakcyjne warunki wynagrodzenia, pakiet benefitów (opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe NNW) możliwość rozwoju oraz pracę w firmie będącej liderem w branży o ugruntowanej pozycji na rynku.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry