Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
HR Business Partner (projekt czasowy)
Miejsce pracy: ŁódźRodzaj pracy: Praca tymczasowa
Zakres obowiązków:
• identyfikacja potrzeb kompetencyjnych wynikających z analiz struktur dla zatrudnionych pracowników,
• współtworzenie ścieżek karier,
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych na poziomie stanowisk specjalistycznych i menedżerskich,
• wspieranie procesu przeprowadzania i komunikacji zmian,
• odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną
• odpowiedzialność za analizę i wdrażanie rozwiązań z zakresu luki pokoleniowej,
• budowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania na rynku pracy, współpracę ze szkołami, uczelniami oraz udział w spotkaniach zewnętrznych
Oczekiwania:
• wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: psychologia, ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi),
• min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
• doświadczenie w zakresie wdrażania i obsługi narzędzi HR (w tym oceny okresowe, badanie zaangażowania i satysfakcji, wartościowanie stanowisk, proces adaptacyjny itd.),
• bardzo dobra znajomość MS Office,
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
• wysokie zdolności interpersonalne, łatwość w budowaniu relacji na każdym szczeblu w organizacji,
• orientacja na realizację celów i partnerską współpracę z biznesem,
• doskonale rozwinięte umiejętności planowania, ustalania priorytetów i organizacji pracy własnej,
• elastyczność i łatwość dostosowywania się do zmieniających się warunków,
• prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych,
Oferta:
• ciekawe wyzwania zawodowe
• atrakcyjne wynagrodzenie
• godziny pracy 7-15
• praca w międzynarodowym środowisku