Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 10/08/2020.

HR Business Partner (m/f)

Dąbrowa Górnicza, śląskie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Stanowisko HR Business Partnera w prężnie rozwijającej się firmie na rynku polskim i zagranicznym.

Informacje o kliencie

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko HR Business Partner.

Opis stanowiska

  • Kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych (w tym: analiza potrzeb związanych z zasobami ludzkimi, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, tworzenie opisów stanowisk, analiza CV, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, przygotowanie i negocjowanie ofert, onboarding nowych pracowników)
  • Opracowywanie i wdrażanie projektów oraz procesów HR (m.in.: badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników, oceny pracownicze, stawianie celów, planowanie ścieżek karier, motywowanie pracowników)
  • Dbałość o możliwości rozwojowe pracowników - odpowiedzialność za planowanie oraz organizację szkoleń pracowniczych, diagnozowanie potrzeb oraz potencjału, identyfikacja kompetencji
  • Prowadzenie działań w zakresie EB wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  • Identyfikowanie i pomaganie w rozwiązywaniu konfliktów, dbałość o komunikację wewnętrzną w organizacji
  • Doradztwo dla biznesu / Wsparcie kadry managerskiej poprzez zapewnienie prawidłowego i efektywnego funkcjonowania procesów personalnych / Wsparcie i doradztwo dla pracowników
  • Kształtowanie, przygotowywanie oraz monitorowanie budżetu kosztów osobowych, opiniowanie systemów premiowych, wartościowanie stanowisk,
  • Przygotowywanie raportów, prognoz i analiz na potrzeby biznesu, przeprowadzanie analizy wskaźników HR, prezentowanie wniosków, rekomendowanie działań naprawczych i rozwojowych
  • Projektowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych zgodnie z założonymi celami biznesowymi
  • Inicjowanie nowych rozwiązań w zakresie metod i narzędzi HR

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, prawo, ekonomia)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (HR Generalist / HRBP), mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej
  • Doświadczenie w zakresie analizowania wskaźników HR, planowania budżetu
  • Multidyscyplinarna wiedza z obszaru HR, praktyka w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych, znajomość nowoczesnych narzędzi HR
  • Znajomość procesów HR (oceny pracownicze, ocena potencjału, ścieżki karier itp.)
  • Wiedza z zakresu Prawa Pracy
  • Doświadczenie w prowadzeniu działań EB wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  • Zdolność wypracowywania kompromisów
  • Łatwość budowania relacji biznesowych, umiejętności interpersonalne, komunikatywność
  • Doskonała organizacja pracy
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu, kreatywność, gotowość do przejmowania odpowiedzialności

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Możliwości rozwoju
  • Pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry