Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/12/2021.

Opis stanowiska pracy

Posiadasz swoje pierwsze doświadczenie w branży HR? Lubisz pracę z ludźmi i swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Mamy dla Ciebie ofertę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT na stanowisku HR assistant. Nie zwlekaj, aplikuj! 

Wymagania

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę tymczasową na 3 miesiące przez Randstad (z możliwością przedłużenia umowy bezpośrednio z naszym klientem)
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w międzynarodowej firmie z branży IT, miłą atmosferę pracy
  • pracę w systemie hybrydowym (zdalnie i w biurze)
  • elastyczne godziny pracy
  • biuro w samym centrum Poznania 
  • pakiet benefitów
  • wspieranie managera w zakresie ogólnej administracji pracowniczej - od przygotowania do archiwizacji dokumentów pracowniczych 
  • tworzenie profili nowych pracowników w systemie HRIS (HR Information System)
  • sporządzanie standardowych listów intencyjnych i umów o pracę w oparciu o dane z systemu HRIS
  • współpraca z kierownikami biur i zespołami rekrutacyjnymi w celu zapewnienia sprawnego procesu wdrażania nowych pracowników do pracy
  • kontakt z nowymi pracownikami w sprawie urlopu, zamówień sprzętu, benefitów, itp.
  • wspieranie zespołów rekrutacyjnych w organizowaniu rozmów kwalifikacyjnych
  • pierwszego doświadczenia w strukturach HR
  • znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (min. B2)
  • dobrej znajomości narzędzi (mile widziane Microsoft / Google Suite)
  • podstawowej znajomości przepisów prawa pracy (mile widziane) 
  • samodzielności w podejmowaniu działań

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Prezentacja firmy

Randstad Polska Sp. z o.o.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/12/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry