Opis stanowiska pracy
HR and Payroll Manager
Gliwice
NR REF.: 1176639
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej w związku z otwarciem pierwszego zakładu produkcyjnego w Polsce, w okolicach Gliwic, poszukujemy HR and Payroll Managera.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za kształtowanie i realizację strategii personalnej w organizacji oraz nadzór nad obszarem kadrowo-płacowym. Będzie również wsparciem dla kadry managerskiej. Do jej zadań będzie należało:
- Kształtowanie i realizacja polityki HR.
- Tworzenie, wdrażanie i koordynacja procesów oraz procedur HR (rekrutacje, onboarding/offboarding, systemy motywacyjne, oceny okresowe, programy rozwojowe i szkoleniowe).
- Nadzór nad obszarem kadrowo-płacowym w organizacji.
- Zapewnienie zgodności lokalnej polityki HR z obowiązującymi przepisami.
- Wsparcie i doradztwo dla kadry zarządzającej w zakresie prawa pracy oraz polityki zatrudniania i wynagradzania pracowników.
- Wsparcie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
- Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk, metod i narzędzi z zakresu HR.
- Kształtowanie kultury organizacyjnej.
- Wdrażanie działań związanych z planowaniem szkoleń i identyfikacją talentów w organizacji oraz dbanie o ich rozwój.
- Tworzenie raportów, analiz i zestawień na potrzeby biznesu.
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
Idealny kandydat powinien posiadać:
- Minimum 5 latnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Znajomość narzędzi HR, doświadczenie w realizacji działań HR,
- Praktyczną znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków,
- Bardzo dobra wiedza z zakresu „miękkich” i „twardych” procesów HR.
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość uczestniczenia w tworzeniu nowego zakładu produkcyjnego oraz dalszego rozwoju zawodowego,
- dużą samodzielność a także wsparcie międzynarodowego zespołu,
- dodatkowe benefity.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/07/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Inne