Opis stanowiska pracy
HR and Payroll Manager
Gliwice
NR REF.: 1176639
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej w związku z otwarciem pierwszego zakładu produkcyjnego w Polsce, w okolicach Gliwic, poszukujemy HR and Payroll Managera.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za kształtowanie i realizację strategii personalnej w organizacji oraz nadzór nad obszarem kadrowo-płacowym. Będzie również wsparciem dla kadry managerskiej. Do jej zadań będzie należało:
- Kształtowanie i realizacja polityki HR.
- Tworzenie, wdrażanie i koordynacja procesów oraz procedur HR (rekrutacje, onboarding/offboarding, systemy motywacyjne, oceny okresowe, programy rozwojowe i szkoleniowe).
- Nadzór nad obszarem kadrowo-płacowym w organizacji.
- Zapewnienie zgodności lokalnej polityki HR z obowiązującymi przepisami.
- Wsparcie i doradztwo dla kadry zarządzającej w zakresie prawa pracy oraz polityki zatrudniania i wynagradzania pracowników.
- Wsparcie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
- Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk, metod i narzędzi z zakresu HR.
- Kształtowanie kultury organizacyjnej.
- Wdrażanie działań związanych z planowaniem szkoleń i identyfikacją talentów w organizacji oraz dbanie o ich rozwój.
- Tworzenie raportów, analiz i zestawień na potrzeby biznesu.
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
Idealny kandydat powinien posiadać:
- Minimum 5 latnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Znajomość narzędzi HR, doświadczenie w realizacji działań HR,
- Praktyczną znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków,
- Bardzo dobra wiedza z zakresu „miękkich” i „twardych” procesów HR.
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość uczestniczenia w tworzeniu nowego zakładu produkcyjnego oraz dalszego rozwoju zawodowego,
- dużą samodzielność a także wsparcie międzynarodowego zespołu,
- dodatkowe benefity.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/07/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Inne