Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/07/2019.

HR Advisor

Wrocław, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Advisor
Wrocław
NR REF.: 1124654

HR Advisor (Greenfield project)

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukujemy obecnie kandydatów na pozycję HR Advisora, do nowo tworzonego zakładu produkcyjnego we Wrocławiu.

Osoba ta zapewnia kompleksową obsługę HR, obejmującą rekrutację i selekcję, utrzymanie, szkolenie i rozwój pracowników. Rola ta wspiera menedżerów i zapewnia praktyczne doradztwo w wielu kwestiach dotyczących pracowników, w tym w zakresie wydajności, zarządzania skargami i nieobecnościami oraz rozwiązywanie konfliktów.

HR Advisor jest orędownikiem kultury coachingu w biznesie i koncentruje się na świadczeniu usług HR dla wszystkich pracowników i menedżerów.

  • Aktywnie uczestniczenie w kierowaniu kulturą BHP dla całej organizacji
  • Szkolenie i wsparcie pracowników
  • Zapewnienie profesjonalnego doradztwa personalnego;
  • Wsparcie menadżerów wyższego szczebla w złożonych kwestiach organizacyjnych i ludzkich, zarządzanie sprawami w celu wyciągnięcia terminowych wniosków, współpraca z prawnikami firmy w zależności od potrzeb.
  • Uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie korespondencji.
  • Wspieranie rozwoju pracowników poprzez projektowanie, pozyskiwanie oraz zapewnianie odpowiednich szkoleń.
  • Badanie satysfakcji pracowników oraz identyfikacja obszarów wymagających poprawy.
  • Doradztwo w zakresie prawa pracy, zmian w prawie oraz innych czynników zewnętrznych mających wpływ na zatrudnienie.
  • Prowadzenie ewidencji personelu.
  • Dostarczanie wszystkich informacji wymaganych przez biuro płac
  • Zbieranie, analiza i raportowanie trendów związanych z zatrudnieniem pracowników.
  • Opracowanie i wdrożenie polityki firmy.
  • Prowadzanie i wspieranie różnych projektów z zakresu HR.
  • Zarządzanie procesem rekrutacji od momentu podpisania umowy o pracę, poprzez selekcję, aż do zatrudnienia nowego pracownika.

Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ZZL, psychologia, administracja);
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1;
  • Gotowość do częstych podróży służbowych;
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi programu MS Excel i pozostałych programów pakietu MS Office;
  • Bardzo dobra znajomość prawa pracy;
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i umiejętność szybkiego dostosowanie się do zmieniających się okoliczności;
  • Umiejętność budowania dobrych relacji na wszystkich poziomach w organizacji i poza nią;
  • Doskonała komunikacja i umiejętności interpersonalne;
  • Wysoki poziom motywacji i zaangażowania w pracę;

W zamian za zaangażowanie klient oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia w nowo tworzonej organizacji, atrakcyjne wynagrodzenie i przyjazną atmosferę pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim wraz z opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
Zapisz ofertę
do góry