Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/2557


Obowiązki:

POZYSKIWANIE KONTRAKTÓW/ZLECEŃ, W ZAKRESIE SPRZEDAŻY WYROBÓW HUTNICZYCH, ANALIZA OTRZYMANYCH ZAPYTAŃ OFERTOWYCH, OPRACOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE BEZPOŚREDNICH NEGOCJACJI HANDLOWYCH Z KLIENTEM, MONITOROWANIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ I ZAWARTYCH UMÓW Z KLIENTAMI



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak

Pozostałe wymagania:

  • ZNAJOMOŚĆ RYNKU WYROBÓW HUTNICZYCH, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY METALOWEJ, WIEDZA Z ZAKRESU SPRZEDAŻY I MARKETINGU, DYSPOZYCYJNOŚĆ I MOBLILNOŚĆ, PRAWO JAZDY KATB


Miejsce pracy: BOYA-ŻELEŃSKIEGO 11, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi